Recenze (78)
Čertí brko (2018)
Ježiš to bylo skvělý. To by měli vysílat dětem ve škole a vysvětlovat na tom jak si politici mohou kupovat náklonnost voličů a co je to populismus. Nekolik zajimavych citátů * "kdo bude říkat, že to, co nesmí říkat, je pravda, bude prohlášen za lháře" * "za všechno můžou čerti... a moje žena" * "chceme nový volby!" "připravili jsme si pro vás po volbách pivo a buřty. A to vše zadarmo" "hurááá" * "nevěřte nikomu kdo chce zrušit peklo a slibuje ráj na zemi"
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Nejsem cilovka. Byl jsem na tom protože me pozadal kamarad. Kluci tam po sobe strileji jak divy, padaji ze schodu, narazeji do nich auta, mlati se nunchakama a porad jsou v poho. Zrejme slusnej oddil
Gomora - Série 5 (2021) (série)
mrtvý oživl, všichni funí jak papiňáky plný emocí, genaro u toho ještě v každém dílu několikrát cuká koutkem pusy a koulí očima, hlavní mafiáni mají jasno, co je správný a pronáší zdlouhavé nesmysly s výrazem vyvoleného, trapné pokusy vyvolat v divákovi pocit, že se děje něco, co se vlstně neděje. tentokrát jsem už těžko dokoukával. buď jsem se změnil já nebo to bylo skutečně už skutečně moc přitažený za vlasy
Aurore (2005)
příšerný, příšerný, ... +1* za nonfiction.
Saulův syn (2015)
Civeni na zatylek me do deje nevtahlo, naopak vedlo k tomu ze jsem to vypnul. Propana je to kinematografie - vizualni stranka je důležitá. Co by asi fandove lechtivych filmu rekli na to kdyby byla zabirana jen tvar hlavnich "hrdinu". Stejny nesmysl
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
viděl jsem 40min a byla to neuvěřitelná nuda. dal bych ruku blízko ohně za to, že mnozí, kteří tu pějí chválu, by prskali vzteky, kdyby toto natočil zcela neznámý nebo jim neoblíbený režisér. přitom by hodnocen nemělo být závislé na tom, kdo to natočil
Únos (2012)
jedna z mála kriminálek, která SPOILER> nekončí happyendem
Seal Team 6 (2017) (seriál)
jednotlivé díly jsou dost nevyvazene. zpočátku jsou to samy machisticky kecy a patos ale druha pulka byla vyborna!
Dunkerk (2017)
No zas taková paráda to nebyla. Na nolana průměr. Kdyby za tím nestal on tak bych možná i trochu prskal že tohle a tamhleto. A věřím že nejsem jedinej. Není potřeba vynášet do nebe jen proto že od tohohle kluka čekáme už jen samý zlato a drahý kamení. Myslím že ani nolan by o to nestál...
Diagnóza: Šampión (2015)
podle mě super příběh, parádně natočený s důrazem na to důležité, fajn hudba a bezva herecký výkony!