Recenze (291)
Narcos (2015) (seriál)
Tak konečně seriál, co mě naprosto uchvátil. Hltal jsem každou vteřinu a byl napnutý jak kšandy. Naprosto úžasné dialogy, postavy i celá zápletka. Narcos si našlo v mých top seriálech číslo 2.
matka! (2017)
Prvni pulka slibna a ta druhy naprostej blbinec a pitomost. Ze 4 hvezd to pak velice snadno padlo na 2👍
Černobyl (2019) (seriál)
Konecne! Dechberouci serial na bazi dokumentu, skvele prostredi a uzasni herci. Tohle byla trefa do cerneho. Cloveka az mrazi, co se tam stalo a jak se vse metlo pod koberec. Kolik lidi zemrelo zbytecne. Proto je serial uz ted moje srdecni zalezitost.
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Tolik nelogickych jednani, az to bylo k smichu. Avsak spad to melo.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Uzasna zabava. Kam se na to hrabou Star Wars
Lupiči paní domácí (2004)
Miluju tuhle krasnou komedii😊
Telefonní budka (2002)
Konecne poradny film! Za me mel vsechno. Napeti i zapletku a super dej!
Ďábelský dům (2015)
Hned na zacatku bubak, lekacky zadne a nuda a nuda. Nedalo se dodivat
Centrální inteligence (2016)
Ja se dobre bavil. Pekna komedie po dlouhe dobe.
Nedotknutelní (2017)
Americká srágora, která musí dělat remake vynikajícímu originálu? Proboha proč??? To nám musí všechno narvat Amíci? Originál je úžasný a nepotřebuje žádný nablblý remake!!!