Recenze (46)
Santův převlek (2010) (TV film)
Výborná vánoční atmosféra a skvělý příběh o proměně s dobrým koncem.
Waynův svět (1992)
Děsná nuda, dvě hvězdy za hudbu.
Šéfové na zabití (2011)
Vážně dobrá sranda.
Odvlečen (2007)
Vidět tento film s dabingem je za trest, hlavně kvůli otřesnému hlasu Gyllenhaala, kdo to vybíral???
Láska na druhý pokus (2004)
Zas taková romantika mi to teda nepřišla, docela nuda a takový vykonstruovaný všechno. Kdyby kořeň věděl, jak to dopadne, tak do toho nejde. Ale jako průměrný film to ušlo.
Pan Osamělý (2007)
Smrtelná nuda. Přitom Diego Luna jako Michael byl absolutně skvělý, ale v tomto filmu úplně zanikl. To samé Joseph Morgan, skvělý jako vždy a jako James Dean neskutečně sexy, ale tak žalostně nevyužitý. Dvě hvězdy jen za tyto dva.
Útěk z L.A. (1996)
Možná film působí na první dojem jako slátanina s opravdu strašnými triky, ale ve skutečnosti je to super film. Má úžasnou scifi atmosféru, jakou už dnešní filmy nemají, triky sice nefascinují, ale zato dobře pobaví a myšlenka filmu je nadčasová, takže film je aktuální i dnes. A Russell je pěknej drsňák.
Monstrum (2008)
Efekt domácího videa se tady narozdíl od Blair Witch nepovedl. Film se díky tomu tak nějak odosobnil a ztratil ono napětí a propojení s postavami. Škoda.
Poslední vládce větru (2010)
Absolutně nerozumím tak špatnému hodnocení. Ano, možná by děj vynikl víc, kdyby nebyl vtěsnaný v jednom filmu. Ale hudba, efekty a herci perfektní. Mě tento film nadchl hodně.
Zdrojový kód (2011)
Na poprvé zaujalo moc, ale myslím, že vidět tento film víckrát ani nepotřebuju. Nejzajímavější je tam zápletka, která když se vysvětlí, tak už moc nezbyde.