Poslední recenze (260)
Případy mimořádné Marty (2022) (seriál)
Stačil mi kousek jednoho dílu a zase sbohem!
Moonfall (2022)
Poslední dobou hodně hltám dokumenty o vesmíru, čtu encyklopedie a bifluju data, fakta apod. Tak jsem si říkal, že je čas si oddechnout a kouknout na něco mentálně méně namáhavého. Emmerichův Moonfall se tak zdál jako ideální volba. Přesto si člověk při sledování tohoto sci-fi akčňáku nedokázal odpustit vypnutí všech myšlenek a každou scénu zpochybňovat. Vlastně jsem celou dobu nedělal nic jiného, protože v tomhle apo světě bylo padlý na hlavu úplně všechno. Jako by zde fyzikální zákony skoro ani neexistovaly, a to včetně času. Doletět na Měsíc ať už je sebe blíž a zachránit celou planetu všemi zde vykonanými úkony v tak krátkém čase prostě nejde. Natož pak doslova musejním strojem včetně příprav na odpal apod. - to se musí NASA fakt hodně divit. No hrůza! Klasickou vztahovou linku snad ani nebudu komentovat, to by prostě nebyl Hollywood, aby z národního hrdiny neudělal psance, aby z něj nakonec zase udělal národního, v tomto případě nadnárodního hrdinu, který má mimochodem, jak taky jinak, problémy v manželství a se svým synem. Herecký obsazení dobrý, "černá vrána" John Bradley mě překvapivě bavil ze všech nejvíc. No a po technické stránce - vizuál a efekty dobrý, střih a návaznost scén raketově rychlý (bohužel) a přesto, že to vlastně všechno strašně rychle odsejpalo, jsem se modlil, ať už to skončí. PS: Myšlenka vzniku vesmíru a všechno to emzáctví mě teda taky nijak dvakrát neoslovilo. Závěrem: hloupé, zbytečné.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Mimo (2022) (epizoda)
WTF?
Poslední deníček (7)
Cestou necestou - Rhodos (2019)