Recenze (75)
Baba na zabití (2003)
Tahle baba je tedy opravdu na zabití :) Někdy je to až přehnané :/ Jedna z věcí, která mi na filmu vadí, je, že se jim jí doopravdy nepodařilo zabít! Na druhou stranu se mi líbila ta trojice, která se odhalí na konci filmu - měli to chytře vymyšlené :D
Mars útočí! (1996)
Skvělé! :D Film má docela brutální chvilky, ale jinak je to super :) Nejlepší je způsob jakým je nakonec dostali :D
Policajt ze školky (1990)
Není to až tak vtipné, sice je tam pár okamžiků, ale to je vše. Konec je nudný a celkově je to pro mě moc zdlouhavé ;)
Stalo se (2008)
Mohli z toho udělat něco úžasnýho a oni to takhle zvořou! Já bych to nazvala spíš rodinným filmem... :D
Michaelovy experimenty (2007) (pořad)
Vždy příjemná pauza ve vyučování! :D Doma bych se na to asi nekoukala, ale v hodině to přijde vhod :)
Atom (2007) (seriál)
Bylo nám to pouštěno v hodinách fyziky, takže z toho moc nemám :D Líbí se mi, jak to ten profesor bere vážně :) Každopádně je to zase dokument, který je rozhodně lepší, než učit se z učebnice! Docela dobře zpracovaný ( + -). První dojem - " Ten chlápek se to asi hodně dlouho učil, aby to uměl takhle pěkně říct!" - potom se objevila cedulka, že je to profesor :D
Já, padouch (2010)
Škoda, že ten padouch nebyl o trochu větším padouchem! To mi tam opravdu chybělo!
Prověřte svůj mozek (2011) (seriál)
Viděla jsem pár dílů a je to skvělé :) Určitě to za tu 1 hodinu koukání stojí! Je to velmi zajímavé a zábavné :)
Hádej, kdo jsem! (2007) (pořad)
Zábava nic moc, ale jako malé mi to pomáhalo poznat nějaké ty profese :D:D
TRON: Legacy 3D (2010)
Přiznám se, že jsem čekala víc. Film je vcelku předvídatelný, jsou tam pasáže, které jsou pro mě nudné - např. rozhovory, které mají vysvětlit co a jak, apod. Další věc co nechápu je, že film se jmenuje podle Trona, ale ve filmu je o něm zmínka jen několikrát a v příběhu podle všeho nemá žádný smysl. Co se mi ale líbilo, byly neony :) a technologie :) Za hudbu dávám dálší hvězdu navíc :)