Recenze (81)
Síla života (2014)
spracovanie filmu, ktoré pôsobí veľmi uhladene a kvalitne je to jediné čo ho vyvyšuje nad jeho problematický obsah, kde sa mieša ego s psychickými problémami všetkých protagonistov
Infiltrátor (2016)
...nijako obzvlášť nezačinajúci príbeh agenta naberá postupne tvrdé a jasné kontúry nebezpečného života štátneho zamestnanca na poli protidrogovej polície, ktorý je nútený hrať iný život než v skutočnosti možno chcel. Trocha chýba hlbší a jasnejší osobný pohľad na vnútorné vysporiadanie sa s takouto ťažkou premenou agenta.
Země bez zákona (2012)
perfektne napnuta strunka napätia ktora je na jednej strane velmi tenka, no na strane druhej ale priliz pevna na to aby sa pretrhla. skvela podivana na skvele zhrnutie vyznamu zivota viaceryhc protagonistov
Doba ledová: Mamutí drcnutí (2016)
Opäť vdarené nápadité, preplnené humorom, hoci od prvej časti sa to líši.
Muž, který poznal nekonečno (2015)
strieda sa tu pútavosť s prázdnotou, dobrý dej
Legenda o Tarzanovi (2016)
dost lacne a prazdnom posobiace...keby sa ten film volal inak, ani by som nevedel ze je o tarzanovi....
Jurský park (1993)
jediny film pri ktorom stali v jednom miestnom kine ludia rad vonku......
Mělčiny (2016)
Nic extra, zralocie celuste neprekonali ani v tejto snimke Spielbergovu klasiku.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Nový spôsob snímania špeciálnou kamerou dal tomuto snímku iný rozmer a viac vtiahol diváka do samotného deja, ktorý je niekedy až príliž rýchly a akčný, inokedy ťahavý až nudný. Trpezlivosť v mene pomsty si vyberá svoju daň. Na oboch stranách...
Železná srdce (2014)
Napínavé realistické drsné.