Recenze (62)
Vlk (1994)
Jediný co stálo za to byl démon Jack, zbytek byla mizérie.
Ptačí klec (1996)
Oproti francouzské adaptaci tohle je svěžejší, aktuálnější.
Vojáček a dračí princezna (1982) (TV film)
Pěkná a neokoukaná. Libuška super, Mrkvička Králíček taky.
Blanka Matragi (2024) (TV film)
Úžasný dokument o úžasném člověku. Nizká hodnocení tady čistá závist.
MOST! (2019) (seriál)
Dycky Most!
Andělské oči (1994)
První půlka spíš na 4* ale jak nastoupí Zlata, jde to do háje. Škoda.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Na český poměry výborná komedie s hlubším společenským rozměrem, výborné obsazení, žádný velký kýč, klišé tak akorát. Nečekal jsem moc, jsem příjemně překvapen.
Sedm (1995)
Nepřišlo mi to zas tak monstrózně skvělý, jak všichni tvrdí.
Příběhy obyčejného šílenství (2009) (divadelní záznam)
První část je geniální, bohužel ta druhá trochu vyhrocená, záleží co kdo rád
Trojúhelník smutku (2022)
Čekal jsem dost a zklamán jsem nebyl, každá třetina na své, v každé se najde jiná divácké skupina. Na tu stopáž to odsýpá, možná že některé postavy se daly víc rozvinout (kapitán, IT guy) ale i tak skvělé.