Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Páčilo sa my to, aj keď kniha je lepšia. Ten kto čítal my dá za pravdu.1.séria super a 2.séria troška slabšia, ale aj tak na tv tvorbu skvelé. A Tyrion Lanister je moja naj postava.čo dodať na záver? Po prečítaní kníh a pozretí 3. série mením svoje obľúbené postavy, na moje veľké prekvapenie :-)
Ajťáci (2006)
VYHLASUJEM VOJNU IGNORANTOM TOHTO SERIÁLU!!!
Živí mrtví (2010)
1. séria bola výborná no 2. ma sklamala. Už len ten nápad stojí za to. Atmosféra a akcie v jednotke super. Vdvojke tak sa my zdá že moc riešili vzťahy a aj to hrozne. Nevadí!!! čakáme na 3.sériu a dúfam v zlepšenie, čo aj naznačoval koniec 2.série.
Simpsonovi (1989)
Chcem byť žltý a pracovať v elektrárni jadrovej. Zájsť si na Duff a potom domov ku svojim milým deťom a žene.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Najlepší vojnový FILM / SERIÁL aký kedy bol natočený.OK nerátam Apocalypse now alebo Platoon.
Black Books (2000)
Many, Many!!! Útulné kníhkupectvo, ľahká práca a kamarátka tiež násoska, jednoducho úchvatná kombinácia.
Profesionálové (1977)
Zvučka my zvoní na fóne keď niekto volá :-) a to už je čo povedať. Kto by nemal rád Boddieho a Doyla?
Městečko Twin Peaks (1990)
Potrebuje tento seriál ešte nejaký komentár??? Ja myslím že nie.
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
To(lko srandy humoru irónie a ja neviem čoho všetkého ešte na jednom mieste v anglicku o piatich mužoch. Milujem túto show.
Ted Lasso (2020)
Neskutočne som si tento seriál užil. Všetky tri série na jeden ťah. Malo to aj svoje slabé chvíľky, ale prosto parádna jazda. Za mňa, ako fanúšika, Roy Kent je best a jeho Fuuuuuuu...k je Amazing. Parodia Zlatana je mňamka. Fakt premýšľam kde sa mi niekto, alebo niečo nepáčilo, ale nenachádzam. Za mňa 120%