Recenze (1 481)
Mute (2018)
TVL WTF OMG Taková sympatická sestava před i za kamerou a vyšel z toho hodně mizerný výsledek. 😴 40%
Equalizer 2 (2018)
O kousek horší než jednička, ale Denzel mě v roli dědka s nožem a pistolemi a velmi efektivním způsobem boje stále hodně baví. 🗡️ 60%
Kryštůfek Robin (2018)
Pohádka pro dospělé, pomalá, smutná a celkem depresivní. I slzička ukápla. 🐻 70%
BlacKkKlansman (2018)
Tohle jsem absolutně nečekala. Dvě hodiny jsem se skvěle bavila (některé vtipy vyloženě smrtící😆😆), Driver a mladý Washington jsou výborní, režie precizní a scénář velmi chytrý. Pak ale přijde návrat do reality a člověk si uvědomí, že na skutečnosti není nic chytrého ani zábavného. 😔 90%
Operace Eichmann (2018)
Jak ta operace dopadne je známé, těšila jsem se ale na detaily. Bohužel jsem cestou dvakrát usnula a nějak nemám chuť si to v krátké době pouštět znova. 😴 60% za Bena Kingsleyho.
Bohemian Rhapsody (2018)
Od příchodu z kina jedu záznam z Live Aid pořád dokola a smutním. Viděla jsem naživo U2, The Rolling Stones, Madonnu, Michaela Jacksona a další, ale vyměnila bych všechny ty zážitky za možnost vidět jednou jedinkrát naživo Queeny v původní sestavě. Mám pocit, že dneska v kině jsem tomu byla nejblíž. Těch posledních 15 minut je fantastických. 👑 90%
Pátrání (2018)
Milé překvapení. Nejdřív mi přišla forma rušivá, když se ale film rozjede, tak je forma velmi funkční a parádně hraje s příběhem. 🔍 70%
Třetí muž (1949)
Velmi překvapivě pojatý noir. 100%
Všem klukům, které jsem milovala (2018)
Hlavní představitelka mi byla totálně nesympatická. Stějně jako celý film. 😨 50%
The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society (2018)
Starosvětská červená knihovna, která se už jen tak netočí. Pěkně jsem si poplakala. ❤️❤️ 80%