Recenze (86)
Divocí koně v dunajské deltě (2010) (TV film)
Já viděl divoké koně, běželi soumrakem...
Gummo (1997)
Nic pro milovníky koček ;-)
Trabantem až na konec světa (2014)
Oproti seriálu Trabantem Jižní Amerikou je film příliš ořezaný o mnoho zajímavých situací, ale kdybych ho neviděl až po něm, tak určitě za 5*, takto je získává seriál. Film je díky své stopáži přece jen o něco slabší, přesto skvělej. 4 ½*.
Whiplash (2014)
Krev, pot a slzy
Ábelův černý pes (2006) (studentský film)
1* za Banát
Slídil (2014)
Jak zmrd zmrdem zůstal...
O koních a lidech (2013)
Historky z koňského podsvětí.
Odvážné palce (2009) (pořad)
Palec nahoru
Karel Kryl - kdo jsem…? (1993)
Kryl za 5*, film sotva za 1*... dohromady průměr...
Good Vibrations (2012)
...za 3 + 1 hvězdička za nasrání Klause :)