Poslední recenze (8)
Klinika (2010)
Nápad super, provedení celkem taky, dokonce i ten konec bych nějakým způsobem zkousla... Trochu jsem se bála, že to nakonec všechno zachrání ten snoubenec, aby se potvrdilo, že bez chlapa to nejde, ale naštěstí to tak nedopadlo... Každopádně ze 3-4 *, které bych nejspíš dala, to musím stáhnout na 2 *, a to kvůli té nereálnosti - kterou jsem ochotna ve filmech do jisté míry tolerovat, ale to, že se ženská probudí po císaři a místo toho, aby někde týden ležela v bolestech, běhá jak laňka po areálu nějakýho zabordelenýho skladu bez jakýchkoli zdravotních komplikací... to je moc...
M*A*S*H (1970)
Seriál naprosto zbožňuju, ale film mě hrozně zklamal... Je to sexistická, šovinistická a ohrublá slátanina...
Záhada Blair Witch 2 (2000)
Nemůžu si pomoct, ale dvojka se mi líbila víc než jednička... Možná to bude tím, že od jedničky jsem čekala hodně a od dvojky jsem podle komentářů nečekala skoro nic.... ale přišla mi záživnější a napínavější :)