Recenze (101)
Wild Wild West (1999)
Jedna hvězda za obří mechanickou tarantuli.
NON-STOP (2014)
až na ten typicky americký závěr to byla fajn podívaná. Mám rád akční filmy z Neesonem.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
První anime které sleduji , a musím říct že sem si vybral dobře, protože mě baví. Úvodní znělka dvacáté epizody mě dost,.......opravdu dost zaraz.... překvapila.
Lovec trolů (2010)
Nakonec proč ne, proč nedat 5 hvězd. Určitě nejlepší film ve stylu fount footage který sem viděl, a mě se to líbilo a ani chvíli jsem se nenudil. Norská příroda byla hezká, a trollové taky nebyli špatní.
Titanic (1997)
Moje nejoblíbenější postava je LEDOVEC.
Úsvit mrtvých (2004)
Povedený remake který se vyrovná i originálu. teď už je to taky kult.
Pokémon (1997) (seriál)
Pika Pika...................je to nostalgie.
Kapitán Phillips (2013)
Somálští piráti mi přišli až moc hodní.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Konečně je tu po dlouhý době solidní seriál. Po zhlédnutí posledních dvou epizod druhé řady zvyšuji hodnocení na pět hvězdiček a následně řadím do žebříčku svých oblíbených seriálů.
Robocop (2014)
Čekal jsem něco více akčního, jediná dobrá scéna byla přestřelka mezi traverzami. Není to špatné ale originál je originál.