Recenze (97)
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
I když pořád některé věci nechápu.
(Ne)zadaní (2013)
Klasická romantická komedie jako každá jiná. Ze začátku docela trapárna, ale ne konci klasicky emotivní - tedy to, co chce vidět každý romantik.
Na hraně zítřka (2014)
Já teda nejsem zastáncem scifi, ale todle nebylo tak špatné. Film je více méně mix zdrojového kódu + počátku + matrixu. Navíc nádherná herečka. Zasloužené 4*.
Sex Tape (2014)
Neskutečná trapárna, kde každé druhé slovo bylo "šukání". 1* jen za zadek Cameron Diaz.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Celý film mi bylo trapně za všechny herce..jediné "pozitivum" je, že to není horší, než Babovřesky, ale co taky může být horšího?
Kameňák 4 (2013)
Bylo těžké rozhodovat se mezi odpadem a 1*..protože je to neskutečná trapárna bez jakéhokoliv děje..1* ze soucitu za pár vtípků, které mi vyčarovaly úsměv na tváři..prostě poloodpad..10%
Knězovy děti (2013)
Tak tomu se může zasmát jenom primitiv..a že vás tady je..hrůza a děs, takový chorvatský Kameňák.
Hudební masakry (2013) (pořad)
Konáš je teplouš. Ty jeho vyžehlené vlasy jsou masakr, kdo, nebo spíš co to je za člověka? Vysmívá se lidem, kteří dělají hudbu pro sebe a své blízké, proto, že je to baví a většinou se tím ti lidé ani neživí. HNUS, ODPAD, SRAČKA!
Křídla Vánoc (2013)
1* za Ríšu, 1* za Vicu..ale nic víc..hrůza a děs
Chuť znovu žít (2012)
Pro děvčata, zejména pak ta starší ideální film. Romantická komedie jako blázen. Samozřejmě utopie, ale ne až tak nereálná a rozhodně ne přehnaná. Velice decentní pojetí. Emočně aktivní. 70%