Recenze (25)
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Najlepší film v mojom doterajšom živote
Hurikán v ringu (1999)
Veľke veci sa často začinaju malymi kročikmi. Čo zmení jedno prečitanie knihy. Užasny pribeh.
Nebezpečné pokušení (2015)
Tak toto je hrozny film.... pravdu povediac som nič nečakal lebo som ani nemal veľa načitane o tomto filme ale ľutujem že som to neurobil. Z filmu si treba zobrať ponaučenie a nikdy neurobiť to čo sa tam odohralo.
Houdini (2014) (TV film)
Nemal som žiadne očakavania preto tento film len prekvapil prijemne sledovanie
Everest (2015)
No vždy ma pritahovalo riskovať, ale to čo predviedli Dag a Rob už nebol risk :( škoda ako nas ľudi niekedy premože naša vlastna túžba a potom je to na škodu veci. No Everest asi nedám ale taka 3, 4 tisícovka by nebola od veci ;). Inač veľmi pekny film.
Ronaldo (2015)
Nie som jeho veľky fanušik a dokonca ma celkom ma nezaujima ani jeho pribeh a ani Real Madrit, ale ma srdce ten ronaldo, jasne možno si všetci povedia ked vidia tento film, že všetko je tak natočene aby bol on super a možno to aj je pravda neviem. Ale ja si myslim že je to v pohode chlapik mimo kamery a to všetko čo je okolo neho. 3 hviezdy len preto lebo citim tam jeho srdce inak dokument na 2
RYTMUS sídliskový sen (2015)
Pre tych čo to nevideli tak poviem len to že je plno lepších dokumentarnych filmov. Čiže ja by som na vašom mieste nestracal čas. Ako naozaj o ničom
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Tak na nove pokračovanie je to celkom dobry film, len škoda že z toho urobili serial, dufam že to 9 časťou skonči nadobro. Osobne sa mi film pačil, ale niektore veci boli tošku pritiahnute za uši.
San Andreas (2015)
:) Čo dodať, je mi usmevne po takomto filme, teraz sa už normalne neviem rozhodnuť, kto je vlastne ten zachranca sveta. Doposiaľ som si myslel, že to je neohrozeny Chuck Norris, no teraz už neviem.
Noční běžec (2015)
Hm, v podstate mam rad herca Liama Nessona, ale pomaly začínam mať pocit, že to bude nový Steven Steven Segal. Starý chlap všetko zvladne. Ale film v celku dobry ja dávam 3 hviezdy 68%.