Recenze (350)
Duna: Část druhá (2024)
Nechoďte na to! Už se vám nikdy žádný jiný film nebude líbit.
To se vysvětlí, soudruzi! - Jak uškrtit mistra Šálka (2024) (epizoda)
Druhý díl už na mě s prominutím působil, jak Damián a Eliška, jen s hezčí kamerou. Tady vedle slabého scénáře vstupuje i špatná režie, díky které i celkem v pohodě napsané scény působí strašně falešně a neautenticky. Humor nula.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Takový československý Scooby Doo, akorát bez akce, zábavných momentů a pořádně střelených postav. Námět je ale dobrej, jen mi připadá, že tomu prostě chybí trochu drajv - např. rychlejší tempo dialogů apod. Vtipy by nebyly taky špatné, kdyby nebyly podávány tak suchopárně. Celá epizoda se nese furt ve stejném pomalém tempu, takže pro diváka, kterého tématika nezajímá, to začne být po čase nuda.
Ahsoka - Část 8: Jedi, čarodějnice a vojevůdce (2023) (epizoda)
Není nad finále, ve kterém zjistíte, že se v celé sérii dohromady nic nestalo, jen si pár lidí vyměnilo místa. Deset shnilejch mikymauzů z deseti.
Backstage: Švanda dudák (2023) (TV film)
Krásná opera, výborná insenace, dokument naprosto nezajímavý a odfláknutý. Leda tak pěkná vzpomínka pro tvůrce.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Tyjo, kdo by to byl řekl, že Prušinovský je schopný natočit tak nevtipný cringefest. Kolem seriálu byl takový hype, že od toho člověk očekával minimálně další Most, a pak dostane tohle hovno v kabelce. Herecký výkony v hlavních rolích (kromě Kolaříka) naprosto příšerný. Tak papundeklový herectví člověk nevidí ani v Ulici. Jen nevím, jestli to je špatným režijním vedením nebo ti herci jsou fakt tak marní. (Naopak Hauser, Hochman nebo Vaculík jsou ve vedlejších rolích fajn.) Přitom tak skvělý námět to je, ale příběh je úplně o hovně (doslova), usmál jsem se u toho možná jednou, protože humor o nahých chlapech, prcání a exkrementech je podle mě dávno passé. Ale i to by se dalo zvládnout, kdyby ty humory byly dobře vystavěné. To ale bohužel nejsou. Nejhorší věc Prušinovského od dob Františka děvkaře. Další šanci tomu už nejpíš nedám.
Invalida (2023)
Nejlepší slovenskej film poslední dekády. Change my mind.
Její tělo (2023)
Velkolepě promarněná příležitost. Režijně hrozně líné, většinu zásadní momentů skoro nevidíme, nebo jsou podány tak bezemočně, že by člověk ani nepoznal, že se jedná o zvrat. Vůbec se nejde do psychologie postavy, přitom to je asi to, co na tomhle filmu všechny zajímá, nicméně režisérka nás tam ani jednou pořádně nepustí, takže když nadchází nevyhnutelný konec, divákovi to je jedno.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Měl jsem pocit, že vybrali to nejhorší z novodobých Star Wars a ještě to víc domrvili. Radši z toho měli udělat videohru, tam by se aspoň víc prodaly ty hezký obrázky.
The Mandalorian - Kapitola 20: Nalezenec (2023) (epizoda)
Další fluff epizoda s nezajímavým side questem, který posune příběh jen minimálně... Ale aspoň hezký flashback do dob Jediské čistky.