Recenze (151)
Ženy v běhu (2019)
Tak tahle česká komedie se moc povedla. Film pro celou rodinu.
Hotel Mumbai (2018)
Tak tohle byl teda masakr. Strhující od začátku do konce. Tohle mě zasáhlo hodně.
Pomsta (2019)
Tak tohle nemělo chybu. Jednoduché, přímočaré, účinné. Slušná mlátička.Ještě lepší než Boyka.
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizoda)
Neskutečné!!! Célá série naprosto skvělá. Opravdu velmi silný seriál.
Pašerák (2018)
Starej dobrej Clint !!!
Trojí hranice (2019)
Hodně povedenej akční nářez s dobrou partou drsnejch týpků,který zdrhaj s balíky peněz moc pěknou krajinou!
Zlatý podraz (2018)
Takové zajímavé téma,ale výsledek je takovej ňijakej. Herecky byl přesvědčivý snad jen Ondřej Malý,který tyhle typy postav (podrazáky a šmejdy) hraje opravdu hodně,a teď už skoro dokonale. Hudba,ta se ale opravdu povedla,to prostě sedělo.
Španělsko z výšky (2013) (seriál)
Španělsko mě nikdy zvlášť netáhlo. Ovšem po shlédnutí 3.dílů Španělsko z výšky mám okamžitou chuť navštívit tuto krásnou slunečnou zem. Dokument je opravdu poutaví. Jedním slovem....nádhera!!!
Mocné síly planety Země - Vzácná planeta (2007) (epizoda)
,,ohrožena není naše země,ohroženi jsme my"
Bohemian Rhapsody (2018)
Zatím jsem ještě nezažil aby film co dávají v kinech už 3měsíce měl takovej úspěch. A sál...nejenže bylo plno,lidi dokonce u tichých scén byly potichu, a že nikdo neodešel dřív než skončili titulky-vhaaau! No film samotnej komentář nepotřebuje. Prostě paráda!!! Mooooc jsem si to užil.