Recenze (198)
Žraločí vody (2006)
Film bijící na poplach, otázkou je zda vysoké zisky z obchodu se žraločími ploutvemi nezaslepí většinu vlád a úřadů. Nezbývá než doufat v dobrý konec ...
Tajemství jejich očí (2009)
PO dlouhé době opravdu vynikající zážitek z filmu. Jak tu někdo kritizuje není to ani krimi, ani lovestory, ani psychologický film.....a o tom to je. Je to podle mě geniální kombinace, která vyústí do úžasného snímku. Nenápadný film a tolik zážitku! Vynikající herecké výkony, skvělý scénář, kamera i režie. Můj "bratr ve zbroji" Malerky tady píše , že se nudil, ač s ním mám většinou shodný názor u tohoto snímku to neplatí! Vynikající, vynikající,.....doporučuji všem.
Kupředu levá, kupředu pravá (2006)
Moc pěkný dokument a levicových a pravicových snaživcích! Jestli tohle je elita pravicové mládeže, tak nás Bůh chraň! O O mladých komunistech se nebudu vyjadřovat, to je skupina, kterou nechápu už vůbec. Moc dobře natočeno, dokonce skoro nestranně. Pěkná kamera, hudba a střih.
Město Ember (2008)
Je to trošku pohádka, ale dobrý nápad, slušně udělané, bavil jsem se.
Magická hlubina (1988)
Jedna z nejlepších rolí Jeana Rena. Výborný film po počátcích freedivingu. Skláním se před výkony obou potápěčů.
Che Guevara: Partyzánská válka (2008)
Nuda.Nuda.Nuda!
Agora (2009)
Velmi slušně udělaný film, sestříhal bych to na 1,5 hodiny a ušetřil bych si pasáže, kde jsem se trošku nudil. Marně jsem hledal v začátcích křesťanství "Kdo do tebe kamenem, ty do něj chlebem!" asi to přišlo později :)
Sherrybaby (2006)
Dobrý film a skvělý herecký výkon hl. postavy.
Stay Alive (2006)
Hodně se to tady haní. Mně to přišlo celkem dobře udělané po vizuální stránce. To ostatní bylo opravdu slabší. Dávám 55% protože historických filmů se mi opravdu nedostává...
Ondine (2009)
Příjemný film pro celou rodinu.