Recenze (198)
Na veliké řece (1977)
Trošku slabší, než Volání rodu.
Návrh (2009)
Klasická americká romantická komedie s předvídatelným dějem. Jenom scéna, kde si orel vezme mobilní telefon Sandry Bullock a ona běhá s psíkem a křičí "Vem si jeho" mě opravdu překvapila :) a pobavila. Já Návrh řadím k těm lepším romantickým komediím. Kdybych na to šel do kina tak bych dal asi jen tři hvězdy, ale že bych šel n aromantickou komedii do kina....no to teda asi dost těžko.
Nějak se to komplikuje (2009)
Přistoupil jsme k tomuto filmu, jako k romantické komedii k vyplnění nedělního večera při vínečku. Byl jsem mile překvapen humorem, zábavností tempem, výkony herců....prostě dobrá zábava. Musím souhlasit s tím co píše lorelay Steve Martin je tam hrozný (podle mě po tom co má za sebou nemůže začít se seriózními postavami). Alec Baldwin je skvělý a Maryl Streep (i když jí úplně nemusím) byla velmi dobrá. Můžu doporučit jako příjemnou zábavu. Hláška "Home, sweet home!" od Aleca je pro mě hláškou měsíce možná filmového roku.
Nejdelší den (1962)
Velmi povedený válečný film. Novodobý Pacifik a jemu podobné mu nesahají ani po kolena.
Notting Hill (1999)
Romantická pohádka, ale v britském duchu. Je to koukatelné jen to nemá to potřebné tempo.na lásku nebeskou to nemá ani náhodou.
Nový svět (2005)
Film je po vizuální stránce dobře řemeslně odveden. Místy moc pěkná kamera, ale jinak dost slušná nuda. Film je poměrně dlouhý a děje je tam opravdu málo. Pokud to měla být "Lyrika" tak tam nepatřily některé scény. Na to kolik je tam slušných herců, je to pro mě zklamání. Nejvíce se mě zaujalo malování indiánů, ať už to bojové tak i civilní.
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Rozhodně zajímavý pořad. Nevydržel bych ani půlku toho co hlavní protagonista. Jen si nejsem úplně jistý, zda po posledním záběru neodjede na noc do hotelu.... Ani to by nesnížilo jeho výkon, ponořit se do zamrzlého jezera na Sibiři a dokonce plavat pod ledem mezi vysakanými dírami - to už musí být trošku šílenec (i kdyby byl připravený vrtulník a lékař mimo záběr)
Občan Havel přikuluje (2009)
Dokument je to zajímavý, ale nějak těžko se mi hledal smysl toho dokumentu. Já to beru jako ukázku z jedné životní epochy Vaclava Havla - zaměstnání v pivovaru. Nějak nechápu ty rozhovory s příslušníky StB a některými disidenty (např. Bok - co tímhle chtěl autor říci?) ty StBáci mají ještě drzost vystoupit na kameru, bože co je to za lidi, že se nestydí... Do toho všeho zamíchaná Jiřinka Bohdalová, Lanďák,...no prostě zajímavé, ale nemá to jasný směr, výpověď či záměr. I tak to stojí za shlédnutí (v TV).
Obecná škola (1991)
Obecná škola patří k tomu nejlepšímu co Otec a syn Svěrákovi vytvořili. Prostě tohle je ten "český" humor milý, nevulgární, zábavný, ze života (a né nechtejí stejně tam má hov**, njn má tam hov** nebo jak to bylo). Já tomuhle říkám pohlazení duše a pání svěráci to umí v tomto filmu na 100%.
Odpočítávání (2010)
Opravdu silný zážitek, který pokládá mnoho otázek a mnoho odpovědí. Která odpověď je ta správná nechává autor na divákovi. Pozor je to film, který jistě není vhodný pro děti či slabší povahy. Výborné herecké výkony hlavně Samuela Jacksona a Michaela Sheena.