Recenze (22)
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Děsně negativní, všichni se v městě nenávidí, Aljaska bez denního světla. Podivný příběh. Celé se to vleče. Pěkná nuda.
Mluv se mnou (2023)
Neobvyklé podání hororu, velmi perfektně zpracované.
Volha (2023) (seriál)
Parádní zpracování. Zajímavý příběh/námět
Perníkový táta (2008) (seriál)
Perfektní seriál který vás baví každou vteřinu a nechcete jej přestat sledovat.
Archive 81 (2022) (seriál)
Dlouhé, ukňourané,... Ze začátku ok, ale pak to ten šmrnc ztratilo. Čekáte že bude nějaké vyvrcholení...... Nic. Škoda.
Šarlatán (2020)
Komunismus bylo to nejhorší co tuto zemi a Svět mohlo potkat. Moc hezky podány příběh, perfektní herecké výkony. Smekám
Tři bratři (2014)
To je děs co se v Česku natáčí
Duna (2021)
Asi nejsem cílovka ale za mě nuda... Někdy divné scény... Bohužel jsem nečetl knihu tak možná proto... Ale mě to vážně nebavilo 🙈
Ochránce (2021) (seriál)
Česká televize forever!
Viník (2021)
Velka ztráta času.... Nudné, celé o jedné postavě, ohrane dějství, bez jakékoliv hloubky, a klasika.....takhle by se to v reálu nikdy nestalo. Tenhle film za váš čas nestojí. Jděte raději na pivo