Recenze (147)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Tolik CGI až mi to málem vypálilo oči....
Psí odpoledne (1975)
Film který se zakládá čistě na hereckých výkonech <3
Kancl (2014) (seriál)
Pár vtipných věcí v tom je ale originál je jen jeden!!!
Zločinec (2008)
Co mě se týče.....Bez Val Kilmera by tenhle film nebyl tím čím je
Nejhledanější muž (2014)
Nikdy nevěřte Američanům
Úsvit planety opic (2014)
Opice dostali tolik prostoru až je to špatné ale pořád je to strhující podíváná, kde je málo Gary Oldmana :)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Nenašel jsem jedinou chybu :) Sundance v podání Redforda je fenomenální :))))))
Na hraně zítřka (2014)
Do Emily se nejde nezamilovat <3
Godzilla (2014)
Godzilla je nejlepší <3
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Ryan Gosling <3