Recenze (147)
Masoví vrazi, Hannibal Lecter - skutečné příběhy (2001)
Hvězdičku dolu, za masové vrahy....někdo by měl dabérům vysvětlit rozdíl mezi sériovým a masovým vrahem
Takoví normální zabijáci (1994)
RDJ a jeho výkon jsou oskarový
Iron Man (2008)
Jeden z úplně prvních a jeden z úplně nejlepších komiksových filmů vůbec....RDJ byla fenomenální volba pro Tonyho Starka
Labyrint: Útěk (2014)
Nevím no, oddychovka film, trochu předvídatelné a stereotypní ale co i tak chci vidět dvojku
Smrtihlav (1998)
Už v půlce jsem čekal, že tomu plné hodnocení nedám....Atmosféra pro mě daleko daleko lepší než v Matrixu...sice je děj hlavně ke konci takový zvláštní, neříkám, že špatný ale trošku bych si představoval něco jiného...ale první půlka filmu fenomenální, atmosféra, hudba, Rufus i Kiefer prostě labůžo
Nesmiřitelní (1992)
Tady nebojuje hodný proti zlému...ale zlý proti zlejšímu :) a to já rád
Rain Man (1988)
Emočně vyždímaný x)
Zmizelá (2014)
Nevím no po Sedm asi nejlepší Fincherovo film <3 a hateři Bena Afflecka se můžou jít vycpat on je úžasnej <3
Batman: Útok na Arkham (2014)
Bang!
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Je pravda, že se mi druhý díl líbí víc než první....v prvním byl jediný zářný moment Thorin....a Gandalfovo přehrávání mě iritovalo na plné čáře...je dobře že ve druhém díle nedostal tolik prostoru....druhý díl má navíc, poměrně dlouhou sekvenci se Smaugem, je zde Lee Pace, kterého jsem si jako Ronana oblíbil ale jako Thranduil je daleko daleko lepší....Luke moc prostoru nedostal ale Orlando s Evan jsou výborní x))) První díl byl tak na 60% Druhý je tak na 80% tak doufám že poslední to vytáhne na stovku x))