Recenze (1 592)
Hanna (2011)
Bylo to takové vlastně sci-fi o puberťačce , která zvládá boj z blízka a nakonec zvítězí . Úvod zajímavý a pak to šlo tak do vytracena . Slabý scénář nezachránila Cate ani Eric či Saoirse . Podle ukázky jsem čekal napínavý film , který mne překvapí netradičním příběhem . No tak na 50 % se to povedlo . Snad Joe příště .
Den, kdy se zastavila Země (1951)
Na tu dobu výborný film , který nese poselství lidstvu . Jak je vidět , tak zjěvně bez účinku . Tož to máme my lidstvo smůlu .
Kšeft na jeden den (2012)
Tento film je ztráta času . Je to hloupé , nechutné , trapné , ubohé jako polovina filmů ze zahraničí . Diváka to nijak nepovznese ani neobohatí . Prostě zbytečný film . Ale jak vidím málokdo by se mnou souhlasil . Inu což . Tak to v tom světě chodí .
Sedm životů (2008)
Zajímavé a skvělý Will . Pěkný film .
Trans (2013)
O loupežích obrazů bylo již pár filmů natočeno . Zde do toho natlačili hypnózu , pěknou doktorku a partu chlapíků , kteří pracují v jiném oboru , tedy kromě jednoho . Ten provede fígl a pak parta chce najít obraz , ale Simon si nemůže vzpomenout . A nastupuje hypnóza . Nápad zřejmě dobrý , ovšem nějak se to překombinovalo . Navazují se vztahy a oživují se zapomenuté situace , kterých je více než dost . Nějak se to na sebe nabaluje a maličko se v tom divák ztrácí . Prostě není to ono . Do toho pár nechutných scén jako nehty , střelba do mužství a další tomu hodně ubralo . N o škoda .
Tajemný muž (2012)
Takové trochu zmatené , trochu divné , nelogické , Jessika nemastná - neslaná , pořád jsem čekal co z toho vyleze . Průměrné herecké výkony i zpracování .
Zabiji Nixona (2004)
Takové solo Seana . Výborně se jej ujal a setrval až do konce . Slabá místa tam byla , ale přivírám oko .
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Toto drama vcelku slušně udělané . Na můj vkus hodně střílení , ale jinak to asi nešlo . Některé dialogy trochu nelogické a tajný vztah rovněž . Komu se líbí filmy tohoto typu bude patrně spokojen . Já moc takové filmy nemusím , takže pět hvězd ani omylem . Hodnotím , že to je podle skutečného příběhu . Odvážní muži . Klobouk dolů . Jo a Ryan málo přesvědčivý , nějak se na to nehodil .
Proč muži neposlouchají a ženy neumí číst v mapách (2007)
OBČAS vtipné , ale celkově slabší . Čekal jsem od toho více . Mohlo tam být více třeba z toho pravěku a bohatější na gegy . Pokud se vycházelo z knihy tak asi nemohlo . Muži prý myslí jinou částí těla a ženy myslí úplně jinak . Opravdu zvláštní . Nějak tomu nerozumím . Asi nebudu sám .
Úkryt (2011)
No zajímavý příběh muže , který má divné sny a člověk neví jak to bude dál . Pak nechá přeřadit kamaráda z pracoviště a dál se zabydluje ve svém krytu . Je nemocný nebo něco tuší ?? Jo mozek je složitá věc . Když tak o tom přemýšlím , stačí nějaká silná zkratová situace v životě a může se to stát každému . Člověk neví co je sen a co skutečnost . Dle mého úsudku vcelku solidně natočeno a zase máme o čem přemýšlet . Nic ve filmu nebylo přehnané a v tom je možná i jeho kvalita . Tož dobré .