Recenze (1 607)
Marie z Nazaretu (2012) (TV film)
TAK pro toho , kdo neviděl žádný film s touto tématikou to bude zřejmě velmi dobré . Pro mne je to hodně po křestˇansku a jsou tam určité rozpory s tím , jak to asi , bylo skutečně . Dneska se již víceméně ví , že Máři Magdaléna NEBYLA prostitutka . Kdo se o tohle zajímá do hloubky , tak to již zjistil . Také byla zvláštní věc , že Marie byla fyzicky stejná , jak ve velmi mladistvém věku , tak i v pozdějším . To bylo velké mínus . Matka Salome byla dobrá mrcha a tudíž dcerka byla po ní . Proto ta hlava Jana Křtitele . No a druhý díl byl trochu rozvláčný a konec podivný s tou větou - jsem tady .
Herec (2020) (seriál)
Zatím dávám *** za první díl . Uvidíme co bude dál . A vypatlaní , omezení a velice hloupííí , sorry , ubožáci , dávají - odpad . Ale i takoví mezi námi žijí . S tím se nedá celkem nic dělat . Těším se na druhý díl . Zatím dobrý rozjezd . Po druhém díle musím přidat jednu hvězdu navíc . Fakt síla . Ten skok z okna - drsné . A Finger hraje hnusného příslušníka fakticky velice zdařile .
Bourák (2020)
JEDNU * za Veroniku . Jinak dost ubohé , tedy , jěště tanečky byly fajn . Jinak slátanina , která měla , asi, býti " krejzííí " černou komedií . Vůbec mne to neoslovilo . Zřejmě nejhorší komedie tohoto roku .
V síti 18+ (2020)
TVL , tak to je maso . Místy tak nějak nechutné až oplzlé a někdy jako odstrašující příklad pro pubertˇačky a honiče všech věkových skupin . Z těch keců některých honibrků mi bylo až blbě . Bylo mi těch holek až líto . Prostě - hnuuus , velebnosti .
Malý Buddha (1993)
PRO mne stále skvělý a nedostižný Keanu v této roli . Skvělý film v každé době . Jelikož jej mám na Dvd v originále s titulky , tak občas se k němu rád vracím . Prostě nááádhera .
Bez dcerky neodejdu (1991)
Po dlouhé době jsem tento film opět viděl v Tv . Zas...né reklamy byly asi co 15náct minut . Sorry . Film tak neměl takové grááády jako kdysi v kině . Kniha byla daleko lepší , ale i tahle verze ukázala mnohé . Ve skutečnosti to muselo být daleko horší .
Radioaktivita (2019)
PODLE nářků místních plaček , kteří rozumějí všemu co se na plátně mihne , jsem čekal slaboduchý , ubohý , obyčejný až podprůměrný film o jedné vědkyni , jenž nás obohatila o své objevy .Ovšem opak je pravdou . Výborná R. Pike byla tak věrohodná , že pro mne je ona již zmíněnou vědkyní . Samozřejmě i Riley byl zdatným spoluhráčem . Jsem rád , že jsem byl příjemně překvapen tímto filmem . Plusem byly i prostřihy v budoucnosti , kde byly vidět plody její práce jak v dobrém , tak ve špatném světle tempa doby . Nebotˇ Homo Zabijens směřuje k tomu , že sám sebe zlikviduje . Marie byla silná , energická, rázná žena , která neměla na růžích ustláno . Přela se těma dědkama o své místo na slunci , druhý porod byl dost těžký , smrt manžela byla zdrcující , pak štvavá společnost , která urážela a nenáviděla Marii za to , že chtěla i ona trochu lásky po smrti manžela ..atd . Mohl bych zde napsat mnoho slov , jak na mne film zapůsobil , co bylo plusem a co trochu mínusem , leč bylo by to zbytečné . RADIOAKTIVE je skvělý film a je dobré jej shlédnout . Za mne plný počet * * * * * . A musím zvolat po vzoru těch dědků - bravooo .
Instinkt (1999)
Viděno po letech . Musím říci velmi dobré . Anthony přesvědčivý . I to jeho mlčení bylo skvělé . Za mne výborný film .
Ava: Bez soucitu (2020)
Těžko uvěřitelná Ava . Např. ta co hrála Rudou volavku , té jste to tu roli věřili . Také Geena málo výrazná a Colin takový průměr . Snad jen Malkovich splnil očekávání . Úplná konina to není , ovšem pecka také ne .
Zlatá maska (2020) (pořad)
STUPIDITA nejhrubšího zrna !! UBOHOST . Řekl bych až HNUUUUS . Sorry za slovník . A ty stupidní kecy těch čtyř . Tento pořad je fakt HUMUS . CHce se mi zvracet !!