Recenze (1 588)
Na vlnách Jadranu - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Tak tohle bylo hodně slabé až hloupé . Děj jednoduchý a výkony herců podprůměrné. Kramár místy trapný . Opravdu velmi slabé . A lepší to už asi nebude . Škoda času .
Tajemství a smysl života (2023)
Buď vás to hodně zaujme a nebo vůbec . A vo tom to je . Díky Vachlere . Rád to za čas znovu shlédnu . Na poprvé hodně věcí unikne . Je třeba to vidět asi vícekrát . Po delší době je tohle dost dobrý filmový počin .
Dvě slova jako klíč (2023)
Něco na tom filmu je , to jo . A zpracování rovněž zajímavé . Ovšem zajímavý počin to je . Díky Dane a Josefe . Spíše zatím ** a půl .
Oběť (2022)
CELKEM dobré zpracování a hlavní hrdinka velmi přesvědčivá . Chmela mi tam moc neseděl , ale co už . Hymna na závěr až husí kůže . Po čase se to dá vidět znovu .
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Jestli je tohle pohádka , to fakt nevím . Spíše takový televizní film . PROČ to bylo dabované ?? Mnozí slovensky rozumíme . Jůlie pěkná holka , to jo .Ten Juraj jako mladý vynálezce, to bylo nějak mimo mísu . Bez těch drátů , elektřiny a toho podivněho vozitka , by se to klidně obešlo . Příroda krásná a ovečky také , včetně psa hlídače . Příběh ovšem nějak nevydařený . Nijak mne to nevtáhlo do děje . Konec snadno předvídatelný na té louce . Cesta do Ameriky se nekonala , neboť bude doma práce až nad hlavu . SHRNUTO * a půl .
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Tak oproti loňsku dosti slabé . Princezna prkno , sorry , se mi nelíbila rybář byl také slabý . Jinak kopálista Kužel dobrý i ta jeho žena . Fakt vydařená dvojka . Vodník ušel a sv. Petr rovněž . Jen mi silně vadila občas taková moderní mluva v pohádce . TAKŽE žádná sláva to nebyla a dám tedy * a půl . Jo a ta hlavní trojka vcelku ucházející . Tak tedy budu muset dát ** . Ale jak říkám , žádná sláva to není . Snad příště .
Slovo (2022)
Za mne velmi dobrý . Finger skvělý a jeho žena zajímavá postava . Kdo nezažil komunisty , tak nevi o těchto , a dalších časech tohoto režimu skoro nic . Dobré téma i herecké výkony . Tohle se povedlo .
Český Slavík 2023 (2023) (pořad)
Modeřátoři celkem dobrý , Dyk dost dobrý , Neckář je už nyní legenda , to je jasný a Helenka i Bagárová , občas trochu falešně . No co už . A zase Ztracený a Kabáti -nechápu . Farná překvapení večera . Obleček Krajča - divný . Tak zase příště .
Vánoční příběh (2022)
Jednoznačně zklamánííí . Herecky výborné obsazení , ovšem nemohlo za tak ubohý scénář . Místy až naivní , jako např: ta malá kolize s autem v lesíku a pak se najednou do sebe mladí zahleděli . A bylo toho více . Proslov v kostelíku mladého faráře k bývalé lásce , bylo takové bez emoce a spíše na efekt . Tedy podle mne . Akorát posezení v rodině tramvajáka Lábuse , bylo vtipné . Brýle v polívce a nebo věta schovej zuby - vtipné . Ale jak říkám , velmi slabý scénář a tak dobří herci , kteří vlastně neměli co pořádně rozehrát . VELIKÁÁÁÁÁ Š K O D A !!! Zatím , asi nejhorší film od Pavláskové .
Tancuj Matyldo (2023)
Perfekto Rázlová a Roden . Po delší době VELMI dobrý český film .Ta scéna v posteli , to posledni vydechnuti , to bylo fakticky až dojemné . Prostě Rázlová je pro mne Český lev a ne Peková !! Zahrála ve filmu Matildu prostě SKVĚLE !! Bravooo.