Recenze (1 593)
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Tak oproti loňsku dosti slabé . Princezna prkno , sorry , se mi nelíbila rybář byl také slabý . Jinak kopálista Kužel dobrý i ta jeho žena . Fakt vydařená dvojka . Vodník ušel a sv. Petr rovněž . Jen mi silně vadila občas taková moderní mluva v pohádce . TAKŽE žádná sláva to nebyla a dám tedy * a půl . Jo a ta hlavní trojka vcelku ucházející . Tak tedy budu muset dát ** . Ale jak říkám , žádná sláva to není . Snad příště .
Slovo (2022)
Za mne velmi dobrý . Finger skvělý a jeho žena zajímavá postava . Kdo nezažil komunisty , tak nevi o těchto , a dalších časech tohoto režimu skoro nic . Dobré téma i herecké výkony . Tohle se povedlo .
Český Slavík 2023 (2023) (pořad)
Modeřátoři celkem dobrý , Dyk dost dobrý , Neckář je už nyní legenda , to je jasný a Helenka i Bagárová , občas trochu falešně . No co už . A zase Ztracený a Kabáti -nechápu . Farná překvapení večera . Obleček Krajča - divný . Tak zase příště .
Vánoční příběh (2022)
Jednoznačně zklamánííí . Herecky výborné obsazení , ovšem nemohlo za tak ubohý scénář . Místy až naivní , jako např: ta malá kolize s autem v lesíku a pak se najednou do sebe mladí zahleděli . A bylo toho více . Proslov v kostelíku mladého faráře k bývalé lásce , bylo takové bez emoce a spíše na efekt . Tedy podle mne . Akorát posezení v rodině tramvajáka Lábuse , bylo vtipné . Brýle v polívce a nebo věta schovej zuby - vtipné . Ale jak říkám , velmi slabý scénář a tak dobří herci , kteří vlastně neměli co pořádně rozehrát . VELIKÁÁÁÁÁ Š K O D A !!! Zatím , asi nejhorší film od Pavláskové .
Tancuj Matyldo (2023)
Perfekto Rázlová a Roden . Po delší době VELMI dobrý český film .Ta scéna v posteli , to posledni vydechnuti , to bylo fakticky až dojemné . Prostě Rázlová je pro mne Český lev a ne Peková !! Zahrála ve filmu Matildu prostě SKVĚLE !! Bravooo.
DogMan (2023)
Hodně dobrý až výborný výkon Caleba a Besson stále umí . Jak šli psi krást , tak to byla fakt zajímavá podívaná . A jak ti dva psi, měli vyřídit vzkaz tomu šéfovi té drsné bandy , taky dobré . A píseň A. Lenox fakt pecka . I ta od té francouzské zpěvačky , teď si nemohu vzpomenout její jméno , taky super . Jo Edit Piaf. Prostě dost dobrý film, až na to střílení v závěru . Toho bylo až moc . A nebylo to ani nutné . Jinak bych dal plný počet .
Oktopus - Jordán (2023) (epizoda)
Myslím , že asi nejlepší díl . Solidni zakončení celé první série , neboť bude zřejmě i druhá . Tento díl byl dobře spletitý a zamotaný . Nakonec otec vzal vše do svých rukou , aby pomstil svou dceru . Dítě zamlada dobrý týpek . A závěr na dostizích měl také něco do sebe . Celkově dost dobrý seriál . Za mne *** a púl .
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Námět dobrý . Hádek solidní . Orozovič v závěru překvapivá figura . Kamera někdy slabší . Režisér Svoboda natočil lepší kousky . No tak dobrá , i tak dám ** a půl .
Táta v nesnázích - Táta v akci (2023) (epizoda)
Tenhle díl s tou nečekanou svatbou Viki byl dost divný . Začalo to být trochu uhozené od té koupí prstýnku po prohyřené noci . A pak už to jelo . Ovšem to přepisování jmen a příjmení v kostelíku - vtipné ! A ta písnička na svatbě od té nejmladší dcery Romanovi , byla až dojemná . To je třeba uznat . Pak ta scénka s tím manželem a kytarou na Petrově hlavě , no trochu přehnané . No a setkání dvou sokyň v baře - DOBRÉ . Na závěr dilu společné foto a může se psát druhá řada . Za tento díl tak ** a půl * Já bych byl pro pokračování . . Tož tak bych to viděl já .
Táta v nesnázích - Přes čáru (2023) (epizoda)
Tak tohle byl dost dobrý díl . Pořád se něco dělo a byly i nečekané zvraty . Tak dám vyšší hodnocení než obvykle . Asi nejlepší díl .