Recenze (1 593)
Pod rouškou temnoty (2022)
Liam je můj oblíbený herec . ALE nějaký ten rok , je to pořáááád dokola . Role na jedno brdo . Můžou za to slabé scénáře . Prostě napsat zajímavý , nevšední ,, trííler " je asi šichta . Zápletka filmu celkem jednoduchá a nakonec všechno dobře dopadlo . Tak chápu , že to film . Skutečnost by byla , asi , jiná . A tak se na závěr filmu děda sešel s vnučkou a pouštěli draka . Možná už by se , ve svém věku , mohl na takové role vykašlat . Nevím PROOOČ tohle stále točí . Je mu to zapotřebí ??? Nevím . Asi jo .
Napoleon (2023)
Bojové scény fakticky perfekt , Ovšem vztah s jeho ,, Josefííínou " takový nějaký dost divný . Ridley už natočil lepší kousky . A tudíž , s odřenýma ušima , pouze tři . Takže vlastně zklamání .
Úsvit (2023)
Tak zvláštní to bylo . Nevšední téma , Batˇa , hory , pohozené zvláštní novorozeně na písku , těhotná žena ředitele , která zjistila KDO porodil ...atd . Díky horám v kině jsem dal čtyři , ale dějově to mohlo být více zamotané . I tak dobrých * * *a půl . Ovšem jednou vidět bohatě stačilo .
8 MM (1999)
Po delší době opět shlédnuto . Opravdu drsné , nechutné , morbidní až zvrácené . Prostě místy hnus . No a samozřejmě SKVĚLÝ Cage . Místy mi bylo až trochu nevolno . Už jen třeba v tom úvodu , jak se díval Cage sám na ten film s tou dívkou , z trezoru toho pracháče . Hnuuus . Celkově měl film spád , napětí , zvraty . Schumacher prostě umí , včetně scénáristy . I herci velmi dobře zvoleni . Prostě krimi - thriler jako krááááva . Fakticky nic pro slabší povahy . Jěště tedˇ , po týdnu , vidím některé scény v hlavě . Snad je brzo dostanu z hlavy , protože je to dost na palici .
Na vlnách Jadranu - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
Tak je to jěště horší , než jsme čekali . Nejdříve zastavili holky , co ujížděli rychle na člunu , pak se šel hasit ohýnek na kamenité pláži , čí co to bylo a nakonec se hledal kluk , co chtěl utét za tatou . Jěště , že mu Hádků policista , vše po rodičovsku vysvětlil a dopadlo to dobře . Jo a jěště se Ivě ztratil z jachty - vibrátor . Což byl fakt průůůůser . Tohle , že bylo drama - krimi ??? Ani omylem . Zoufalost na druhou .
Na vlnách Jadranu - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Tak tohle bylo hodně slabé až hloupé . Děj jednoduchý a výkony herců podprůměrné. Kramár místy trapný . Opravdu velmi slabé . A lepší to už asi nebude . Škoda času .
Tajemství a smysl života (2023)
Buď vás to hodně zaujme a nebo vůbec . A vo tom to je . Díky Vachlere . Rád to za čas znovu shlédnu . Na poprvé hodně věcí unikne . Je třeba to vidět asi vícekrát . Po delší době je tohle dost dobrý filmový počin .
Dvě slova jako klíč (2023)
Něco na tom filmu je , to jo . A zpracování rovněž zajímavé . Ovšem zajímavý počin to je . Díky Dane a Josefe . Spíše zatím ** a půl .
Oběť (2022)
CELKEM dobré zpracování a hlavní hrdinka velmi přesvědčivá . Chmela mi tam moc neseděl , ale co už . Hymna na závěr až husí kůže . Po čase se to dá vidět znovu .
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Jestli je tohle pohádka , to fakt nevím . Spíše takový televizní film . PROČ to bylo dabované ?? Mnozí slovensky rozumíme . Jůlie pěkná holka , to jo .Ten Juraj jako mladý vynálezce, to bylo nějak mimo mísu . Bez těch drátů , elektřiny a toho podivněho vozitka , by se to klidně obešlo . Příroda krásná a ovečky také , včetně psa hlídače . Příběh ovšem nějak nevydařený . Nijak mne to nevtáhlo do děje . Konec snadno předvídatelný na té louce . Cesta do Ameriky se nekonala , neboť bude doma práce až nad hlavu . SHRNUTO * a půl .