Recenze (81)
Volným pádem (2021)
Konečně ku..a kvalitní český film! Po všech těch sračkách s Hřebíčkovou nebo Prachařem na horách tohle bylo tak čisté a pravdivé, až mě to dojalo. Jednoduchý hudební motiv, příjemné vyústění, odraz dnešní doby a Ostravy. Se Štěpánem tentokrát šetřili a krásně vyniklo Robinovo citlivé herectví. Pohladilo mě to na duši.
Umučení Krista (2004)
Shledla jsem to dvakrat a stale marne premyslim nad nejakou myslenkou...obal hezky udelany, ale chybela tam podstata....tolik nasili a krve,ale PROC? Zbytecne bych ted tady asi omylala Tetusuuv komentar...bylo to zkratka jak melky talir,ze ktereho mi proste nechutnalo!
Evangelium sv. Matouše (1964)
Styl Cinema-Verite zaujal, rychle dialogy a pomale zabery tvari a krajin a podmaniva dynamicka hudba taktez...jen jeste resim dilema,jestli by muj nazor hodne ovlivnilo videt tento pocin kolorovany....
Mafiáni (1990)
Zajimava forma vypraveni a strhujici pribeh, skvele herecke vykony a brilantni rezie....jeden z nezapomenutelnych filmu.
Strašáci (1971)
Pusobivy film...jen koukate a ptate se,kde se to v tech lidech bere? Bojite se tomu verit,ale pritom vite,ze to tam je...A Dustin Hofman nebyl zadny hrdina-sileny flegmatik ( ikdyz i jeho predcila jeho zena v zaverecne scene s podavanim pusky:o),ktery nechtel resit problemy,ale kdyz ho k tomu dohnala situace,zvladl to...musel to nejak zvladnout...to je podle me taky v kazdem..v takove chvili se nemuze nikdo jen tak sesypat a nechat se zabit,kazdy by bojoval...a co se tyce formy-kamera a strih naprosto strhujici!
Smrtonosná past 2 (1990)
Nesmrtelná akční willisovka:o)...,,Kde máte doklady?" ,,Na cestě do Clewlandu."
Tanec v temnotách (2000)
"Říkali,že je to poslední písnička,ale to nás neznají.Vždyť poslední písnička by to byla,kdybychom to tak nechali."
Jak jíst smažené žížaly (2006)
Neuvěřitelně stupidní!
Spider-Man 3 (2007)
Bylo to smutné, sledovat, jak se Samu Raimimu hroutí všechno pod rukama. A ne jen jemu. Ani ty efekty už nebyly tak dechberoucí jako v předchozích dvou dílech. Problémů bylo hned několik:jednak příšerná psychologie postav-odkud se vzala ta změkčilost? Každou chvíli jsme viděly potoky slz a za vrchol slzavého údolí považuji scénu na mostě, která u mě rozhodně vede v žebříčku nejtrapnějších filmových chvilek. (Co to sakra mělo znamenat? Taková potupa:o( ). Dále ty zmiňované ,,dechberoucí" efekty , nějáká ta zbytečná postava,která tomu měla původně dodat šťávu, tupý sentimentální scénář, díky kterému vycházely z úst hrdinů opravdové perličky a především neúnosná délka scén-naprosto zbytečné protahování! (např Harry v kavárně). Tvůrci se nás zkrátka snažili dojmout a zavalili nás řekou sentimentu, ve které jsem si však moc dobře nezaplavala. Přesto jsem se nenudila. Efekty byly stále HODNĚ POVEDENÉ (místy sice Sandman připomněl postavu z Fantastické čtyřky, ale to jim nevyčítám:o) , přeměna Petera na zlobivého kluka rozhodně nenudila a nakonec všechno dobře skončilo a jak už to u takových comiksových pohádek bývá-odnesli jsme si i nějáké to morální ponaučení (,,Každý má na výběr.") A já dávám tři slabě utkané hvězdičky.
Válka gangů (1999)
Tohle mělo říz...Yun Fat Chow, Mark Wahlberg...a ta hudba!