Recenze (560)
Válka zítřka (2021)
Film zralý na odpad. Po všech stránkách opravdu dost špatný... Nakonec přivírám oko za Yvonne... 1* Ale po druhé už to fakt vidět nechci. Ztráta času.
Temný případ - The Hour and the Day (2019) (epizoda)
Stále velká nuda. A v momentě nejzajímavějším, závěrečné titulky... Filmaři idioti.
Temný případ - The Big Never (2019) (epizoda)
Nuda.
Temný případ - Kiss Tomorrow Goodbye (2019) (epizoda)
Nuda.
Temný případ - Konečná stanice (2015) (epizoda)
Překombinovaný a dost podělaný scénář závěrečného dílu... Přitom tu byl obrovský potenciál. Chjo.
Temný případ - Černé mapy a pokoje v motelu (2015) (epizoda)
Za tu mega nelogickou poslední minutu dávám 2 hvězdy dolů (aneb - jak tam zaznělo - podzemí protkané tunely, spousty východů atd... ale týpek půjde jen tím jedním... stupid error).
Temný případ - Zamčený pokoj (2014) (epizoda)
Ukecaná nuda pokračuje...
Temný případ - Vidění (2014) (epizoda)
Nudááá... :/
Temný případ - Dlouhá jasná tma (2014) (epizoda)
Vypadá, že by to mohl být fajn seroš, jen doufám, že všechny díly nebudou touhle stupidní kombinací ultra nudných výslechů a flashbacků. Tedy přesněji, doufám, že už v dalších dílech nebude raději žádný výslech.
Mrazivá past (2021)
Pohádka no..., raději nepřemýšlet, tvůrci se snaží co 5 minut dělat z diváka blbce... Ale chápu, že většina jim to baští.