Oblíbené seriály (10)
Californication (2007)
Ajťáci (2006)
Futurama (1999)
Osmý den pro cikádu (2010)
Nagareboši (2010)
Sice mě trochu zklamal vývoj v posledních dvou dílech, ale i tak to byl seriál, který mě oslovil hned na začátku a nepřišel mi zbytečně přecitlivělý a natahovaný. Což je důvod, proč nemám chuť se dívat na korejské seriály. Nevím, co bych k tomu ještě napsal, abych neopakoval jiné komentáře. Snad jen to, že Zíza udělala naprosto boží české titulky, které jsou na mnohem lepší úrovni než ty anglické.
Misfits: Zmetci (2009)
Černobyl (2019)
Město tučňáků (2021)
Nakrmte někdo Phila (2018)
Většinou hodně zajímavé cesty za jídlem se sympatickým průvodcem.V každém díle jsem se dověděl něco nového a našel jsem něco, co mě překvapilo. Jediné slabší epizody byly v Londýně a v Dublinu. Na druhou stranu, muselo být těžké něco natočit v zemích, které nejsou zrovna pověstné gastronomií, kde k obědu žerou sendviče, a kde si jako přílohu k risottu dávají umaštěné smažené brambory :D