Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Statečné srdce (1995)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Panika v městečku (2009)
Království nebeské (2005)
Na sestříhanou verzi nekoukat. Tříhodinový epos o obraně Jeruzaléma. Film je dost roztahaný, moc se toho za tu dobu nudálo. Nicméně mě to nevadilo. Bylo to pomalé, ale krásné. Na place se sešlo pár vynikajících herců - škoda, že většinu času si pro sebe zabral Orlando Bloom. Nádherné zvuky, hudba a kostýmy, to je to, čím si u mě Scott vydobyl 5 hvězd.
Příchozí (2016)
Film je rozdělen na dvě dějové linky. Říkejme jim pracovní a osobní. V té pracovní se hlavní hrdinka snaží dorozumět s mimozemšťany. Tyto části jsou velice dobré, baví, dávají smysl a samozřejmě posouvají příběh vpřed. Osobní linka je velice emotivní. Popravdě si na takovéto věci moc nepotrpím, ale nenudil jsem se. OK, solidní čtyři hvězdy. Dokud... Dokud nepřišel konec. Díly skládačky do sebe zapadly a připravily velice silný emotivní zážitek. Popravdě mě konec zasáhnul tak hodně, jako už dlouho žádný film... Nakonec jsem si musel popřemýšlet, jak bych se asi zachoval já v situaci, ve které se na konci filmu ocitla hlavní hrdinka. A neuměl jsem si uspokojivě odpovědět. Silný zážitek.