Recenze (395)
Zabiják & bodyguard (2017)
Nepodstatný dej filmu. Všetko je to o Ryanovi a Samuelovi a tí dvaja si kecy a dialógy náramne užívajú. A s nimi som sa výborne zabával aj ja :)
Baby Driver (2017)
Príbeh ako mnoho iných, ale... natočený ako minimum iných... som veľmi prekvapený, ako "inak" sa takýto klišé príbeh ešte dá natočiť.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Celkom dobrodružné, miestami aj dosť vtipné... No a Cara... to je dielo priamo Pána Boha...
Dunkerk (2017)
Remeselne dokonalé zvládnuté... ale film bez duše...
Pěkně blbě (2017)
Nenásilne a milo povedané rozdiely medzi moslimami a kresťanmi. Pekné dialógy, žiadna ružová záhrada, realita ako vyšitá. Tentoraz som bol za dobrý koniec rád.
Špína (2017)
Dominika fajn, ale nemala čo hrať. Scenár slabý, zápletka na začiatku tak stupídna, že som mal chuť odísť z kina. Hralo sa to na "nedotiahnuté" veci, lenže tu neboli rozobraté ani do polovice. Pozérsky film... veľké sklamanie.
Holky na tahu (2017)
Úplný odpad, filmová stoka. Nevytiahla to žiadna herečka, scenár, ani trápne vtipy. Zbytočne vyhodené peniaze.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Film, ktorý zmenil trikové zábery na dobu pred týmto filmom a po ňom.
Vetřelec: Covenant (2017)
Fassbender neskutočný... a to je všetko. Scenár na dve strany, Katherine môže byť, aj keď záverečnú Ripleyovskú scénu v skafandri som jej neuveril. Záver klišé a strašne ľahko čitateľný...Sklamanie...
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Konečne dobré Emmine herectvo, ktoré narušil stupídny scenár. On sa síce snažil byť chytrý, dokonca aj myšlienka bola skvelá (aj keď hororová), ale mám pocit, ako keby scenáristov stále niekto vyrušoval, dej sa nejako rozpadáva... a ten záver? Buď je to hlúpe naschvál, ale to pripravili na pokračovanie...