Recenze (76)
Zmenšování (2017)
Ze začátku to vypadalo nadějně.
Concorde (2016) (TV film)
Úžasné téma dokumentu, který kazí místy zbytečné opakování již řečeného a stejných záběrů, které jsme už několikrát viděli. Podobně jako v dokumentech o leteckých katastrofách.
Santa je pořád úchyl (2016)
Komu nevadí "trochu" té vulgarity ;-)
Blade Runner 2049 (2017)
Velmi zdlouhavé.
Nejlepší přítel (2017) (TV film)
Povedla se. Trochu připomíná S čerty nejsou žerty.
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
Je dobře, že se nejedná o pouhou kopii Četnických humoresek se kterými je automaticky srovnáván. Na rozdíl od nich více vypovídá o realitě té doby. Na zpočátku poněkud protivný přízvuk Pavla Zedníčka jsem si postupem času zvykl a častá výměna velitelů mi nakonec přišla jako vítané zpestření série.
Špína (2017)
Téma se kterým se mohl vzniknout ještě o něco lépe zpracovaný film. Opravdu jsou na tom psychiatrické léčebny na Slovensku tak špatně? Dominiku jsem viděl hrát teprve ve dvou filmech a opět hrála znásilněnou. Hraje i něco jiného?
68 Kill (2017)
Nechápu proč tohle má jen 60%. To si rozhodně zaslouží víc. Je to sice směs několika žánrů, ale tentokrát je podařená.
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Ze začátku to vypadalo, že se rozjíždí velmi dobrý horor, ale asi od půlky to začíná dost pokulhávat a tak nějak se to dokulhá až do konce. Takže nakonec jen průměr. Škoda.
Tajemná truhla (2006) (TV film)
No až na to zpívání M. Vladyky(nepochopitelně) jiným hlasem to docela ušlo.