Recenze (76)
OtherLife (2017)
První půlhodina vypadala hodně slibně.
Trpaslík (2017) (seriál)
I když to nebylo 100% dokonalé, dávám 5*. Komedie to mají vždycky těší zalíbit se většině publika a tohle se českým tvůrcům povedlo, tak si to zaslouží.
Vezmeš si mě, kámo? (2017)
Druhá polovina filmu už je o dost slabší, ale i tam je občas čemu se zasmát...
Dogman (2018)
To jsem zase jednou naletěl na vysoké hodnocení. Dával jsem tomu šanci až do konce. Zbytečně. Pěti minutové záběry na chlapa, jak čumí do blba, mě fakt neberou.
Milovník po přechodu (2017)
Byly tam sice nějaké slabší chvíle, ale na dnešní dobu spíše nadprůměrná komedie, kterých se točí už docela málo. Hodnocení tady by si zasloužila lepší, ale komedie to mají s hodnocením vždycky těžší o proti "umělečtějším snímkům".
Chamraď (2017)
Oceňuji promyšlený a bezvadně do sebe zapadající scénář.
Po strništi bos (2017)
Když to srovnám s Obecnou školou, tak musím dát jen 2*
Bajkeři (2017)
Jistě bylo to dost slabé, ale za roli Pavla Nečase přidávám hvězdu navíc. Džouk.
Zběsilý útěk (2006)
Paul Walker tady nehraje tak špatně, jak bych čekal. Proč se film odehrávající se v USA natáčel v Praze? No asi tím hodně ušetřili.
Tvář vody (2017)
Proč zrovna tohle získalo tolik Oscarů, to vážně nevím. Průměr.