Recenze (454)
Oběť nejvyšší (2014) (TV film)
Jen doufám, že Jan nevidí, kam to dotáhl národ, pro který se obětoval.
Slavnosti peněženek (2002) (TV film)
Prostě jsme ztraceni v nekonečné sračce.
Medvídek (2007)
Víš, proč tady řve ta debilita?! Protože jsem asi úplně debilní.
12 opic (1995)
"Dokud nakupuješ, jsi správný občan. Pokud tě to nezajímá, jsi duševně chorej." - Přesný.
Prokletí Salemu (1979) (TV film)
Mně se to líbilo. Dobrá atmosféra, reálné chování postav a na tu dobu velmi dobře udělaný upír. A vůbec , já mám tenhle old school ráda. Navíc je to jedno z nejlepších zpracování Kingovy předlohy, což je poklona, protože většinou z jeho skvělého románu filmaři udělají slátaninu.
The Changeling (1980)
Jeden z nejlepších duchařských filmů. Vynikající George C. Scott, atmosféra luxusní, kvalitní scénář.
Nevinnost (2011)
Nechce se ani věřit, že film vznikl v této době přející českým (ne)hereckým ubožákům, protože je to velmi dobré. Konečně film, kam režisér obsadil HERCE a nebál se zaměstnat SCÉNÁRISTU. Děkuji, vyplatilo se to.
Mama (2013)
První polovina luxusní, pak výborné a konec to trochu pokazil.
Láska a jiné kratochvíle (2009)
Vzhledem k tomu, že ve chvíli, kdy jsem na tohle koukala jsme měli v rodině čerstvé miminko, tak mě to naprosto rozsekalo.
Šmejdi (2013)
V zemi co vyměnila slušnost za hrubost...