Recenze (2 484)
Millerovi na tripu (2013)
Ooo neverim, skutocne vtipna americka komedia bez zbytocnych klisoidnych a napokon aj romantickych hluposti. Velmi prijemne prekvapenie zo vsetkeho, co som v tomto filme videl.
Mechanický pomeranč (1971)
Az na par detailov (a zaver) verna Kubrickova adaptacia Burgessovej kniznej predlohy. To, ze Kubrick veru vie tocit filmy a vie aj vystihnut atmosferu kniznej predlohy nema cenu zvyraznovat. Tazko si vsak predstavit filmovy Mechanicky pomaranc bez Malcolma McDowella, ktory "je" mladym Alexom a o opaku nenecha pochybovat ani sekudnu.
Elysium (2013)
Blomkamp opat dokazuje, ze pribeh rozpravat vie. Rovnako vie natocit audiovizualne posobivy vysokorozpoctovy snimok pre Hollywood a na Elysium to jednoducho vidiet. Co mu vsak stale chyba je pretavit dobry napad, s ktorym pride, do plne fungujuceho celku, v ktorom ako divak nebudem musiet preventivne vypinat mozog, pretoze by mi absentujuca logika nedovolila byt k filmu taky zhovievavy. Na Elysium sa pozera vyborne, ma fantasticky spad, pricom s vyraznejsim popracovanim na "mytologii" sveta buducnosti, by finalny zazitok mohol byt este lepsi. 3,5/5*
Ruby Sparks (2012)
Bolo to veru davno, kedy ma romanticka jednohubka takto potesila svojou originalitou, lahkostou, prirodzenostou a absolutnou nenutenostou. Velmi pekne a velmi pravdive :)
Slova (2012)
Dobra inicialna myslienka, ktora je na skodu veci postupne zabijana spracovanim, kedy autori akoby nevedeli, kam film chcu smerovat. Motiv kradeze a rovnako aj autorskeho backroundu ukradnutej knihy, je vsak naozaj velmi podareny, preto o to viac mrzi zaverecny "nijaky" dojem.
Korn: Close Encounters of the Korn Kind (2010) (koncert)
Prijemne dve hodinky v kukuricnom poli :)
Hostitel (2013)
Holy fucking shitty fuck...prvotriedna Meyersovina so vsetkym, co k tomu patri...teda hlavne opat raz s hlavnou hrdinkou, rozpoltenou laskou k dvom trapnym kokotkom, invencia je, ze hrdinka je skutocne rozpoltena, zial len vnutorne. Chudak Andrew Niccol, ze toto adaptoval, ale zas tak...prachy su prachy. Preco davam 1*?....ani neviem...ok, nedavam. Uzivatel verbal to dennickom vystihol ;)
Po zániku Země (2013)
O velky pan Shyamalan, nesklamal si nas a predostrel si dalsi z radu bezprizornych superpribehov o mnohovrstevnom putovani z bodu A do bodu B :) Treba povedat, ze v sucasnej generacii je len malo "kinoreziserov", ktori dokazu z herca nielenze vytazit minimum, ale dokonca ho viest tak, aby aj inak slusny herec, s ktorym divak nema obycajne problem, bol otravny a otrasny. A ano, tak ako sa to podarilo Shyamalanovi s Walhbergom a Zooey Deschanel v Happeningu, ci Devom Patelom v Poslednom vladcovi vetra, dari sa mu to aj tu so Smithovskym duom. Jedine, co moze Shyamalana v mojich ociach zachranit je obsadenie Dannyho McBridea do filozofickej dramy, snad nabuduce ;)
Pařba na třetí (2013)
Zelania boli vypocute a treti (dufam, ze aj posledny) Hangover je primeranym zakoncenim "Wolfpack" serie.
Borgiové (2011) (seriál)
Vyborny Jeremy Irons a stupajuca kvalita historickeho serialu zavrsena v prvej sezone vynikajucim poslednym dielom, ma urcite privedie aj k nasledujucej serii. A to sa pocita. Po prvej serii dobre 3,5/5* Po druhej serii, ktora v pozitivnom zmysle pokracuje tam, kde prva skoncila, zvysujem na 4* :)