Recenze (224)
Wanted Melody (2011)
Scéna ve vodě doslova geniální, bohužel na konci jsem očekával kundu - nebyla :(.
Bez návodu (2013)
Začátek skvělý, super námět a hezké komediální tempo, potom mě trochu zklamalo, že nejde čistě jen o komedii, ale o rodinné drama. Ale film jsem si užil i tak do konce, a nejlepší je, že jsem se pravdu dozvěděl až na konci, která mě dostala. 80%.
Resident Evil (2002)
První díl nijak neoslnil, ale věřím tomu, že je to jen takový menší úvod.
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Totální nářez, řezal jsem se smíchy jak nikdy. Viděno v kině 85%.
Kolej Sv. Trajána 2: Legenda o zlatu rodu Frittonů (2009)
O proti jedničce samozřejmě slabší. Opravdu jediný + u obou dílů jsou fakt super soundtracky. :-)))
Fantastická čtyřka (2015)
Úplně to samé jako u snímku Chronicle 2012. Nevyužitý potenciál a odfláknuté. Dr. doom, který tam vystupuje na 5 minut, mi jako záporák nepřipadá.
Assassin (2015)
Vizuálně velmi silné, ale proč celých 120 minut šlo kolem mě? Vůbec nevím kdo, kde, jak nebo proč.
Hitman: Agent 47 (2015)
Tady asi většina lidí měla očividně trochu velké očekávání. Já si řekl, že to horší jak Hitman 2007 to být nemůže a moje očekávání to celkově splnilo. 60%.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Pro mě bohužel nezáživné, a to mám rád filmy se zombíky. Každý díl se děje to samé, občas se objeví zombouš, občas někdo zemře atd, atd...nuda. 4/10
Narcos (2015) (seriál)
Seriál, který si mě získal hned v prvních 2 minutách pilotního dílu. We are bandits. 1. série 100%