Recenze (591)
Moucha 2 (1989)
Jedna za šéfika co se uvázanej na řetězu plazí nažrat. To mě hodně pobavilo.
Narozen 4. července (1989)
Pokud člověk ignoruje tu levičáckou propagandu....
Otčím 2 (1989)
Stejně dobrý béčko jako jednička....scéna, kde pan "psycholog" sedí a usmívá se nad ranníma flakes s mlíčkem, ještě se nad misku nakloní aby slyšel jak bohulibě šuměj když se rozpouštěj....ta mě prostě dostává...zkrátka sluníčkovej clověk...
Propast (1989)
Cameron trochu vykrad....chci říct inspiroval se pár filmama od Spielberg a taky malinko z Clark - 2001: A Space Odyssey. Zkouk jsem 171 min. verzi. Je to takový nevyrovnaný, první půlka lehčí akčňák, trochu zdlouhavej, ale od chvíle kdy Bud objeví lunapark na dně oceánu, přebírá Spielberg velení a stane se z toho profláklá fantasy s hepyjendem...
Road House (1989)
Už samotná Kelly Lynch je kukanda sama vo sobě, a vo to přeci de!
Pražská 5 (1988)
Plná palba za jeden z prvních filmů, které se jako jarní kvítka prodraly smradlavou, temnou, težkou, socialismem nasáklou hlínou jako předzvěst nové doby..
Sázka na smrt (1988)
Krásná kukanda, hodně srandy, komu by se todle nelíbilo?...Clint hraje drsňáka jako vždycky, Carrey hraje debila jako vždycky (jedinej flick kde mě tenhle xicht neirituje je 'Man on the Moon'), a poměrně cool je tu Liam Neeson. A quality family entertainment...
Čelisti: Pomsta (1987)
POZOR SPOILER! Kdyby toho černýho buznu pořádně zakous, tak bych přidal jednu hvězdu...
Otčím (1987)
Mistrovský dílko béčkový kinematografie! Když člověk leží po pařbe na hadru a mozek sotva stíhá, tak je Stephather výbornej entertainment.
Potíže s Arizonou (1987)
...jedna hvězda za scénu v gas station store když Cage prchá po krádeži....jinak ztráta času...