Poslední recenze (39)
Duna: Část druhá (2024)
Villeneuve je bůh. Amen. Nedíval jsem se na sci-fi, vplynul jsem do reálného příběhu do roku 10 191 a přežil. Velkolepé, strhující a ... nebudu opakovat to, co tu už všichni ostatní uvádí ... dokonalél. Duna si na velký film a na sci-fi nehraje, ona je. Viděno v Theatre de lux v Cinestaru. Villeneuve je bůh. Amen.
Bod obnovy (2023)
Snažil jsem se mírnit očekávání, ale i tak ... Vizuál a sci-fi fajn (a do toho velkého obrazu si stejně jen povídají nebo honí dva lidi...). Zápletka tak nějak neohrabaná. Dialogy křečovité a podbízivé ("Co byla tvoje poslední myšlenka?"). Herci ???WTF??? Věřil jsem jen p. Vlasákovi. Hlavní hrdinka nás jen srštvala. Neuvěřitelná, nudná ... to měl být další Neo, Mando, Blade Runner? Jenže aura vůbec žádná (ani toho manžela jsem jí nežral). Bavily mě nastolené otázky etiky, morálky, smyslu života a to, že bylo nakonec na divákovi, aby si je zodpověděl sám dle sebe. Souhrnem: tak dlouho se snažíme o Ameriku, až to zabijeme.
Castle Rock (2018) (seriál)
Tak toto je konečně zfilmovaný King. Jakékoli předchozí pokusy jsem nedával. Série 1 - záhadná a mysteriózní; série 2 - přímočařejší a akčnější. A obě za 5 * . Jediné mínus je v délce. Skutečný King, jak ho znám z jeho knih, by musel být na minimálně dvojnásobnou délku, ale tvůrci pochopili, že už tak to bude pro většinu těžce stravitelné ( viz @tron , @B!shop , @Ratemus , ...) ztotožnění s @Beckett51