Recenze (43)
Vetřelec: Covenant (2017)
Je to vynikající! Velký fuck off všem zaprdněným fanouškům původního vetřelce, kteří nikdy nepochopí o čem vetřelec je. Bravo!
Doktor Strange (2016)
Je to až bolestivě stupidní.
Assassin’s Creed (2016)
Konečně bojové scény bez třesoucí se kamery! To jablko je taková prorezlá petangová koule, jinak vizuál na 100%.
Funny Games USA (2007)
Samoúčelná, nudná, tupá, rádoby provokativní a sadistická filmová onanie. Vřele doporučuji všem pseudointelektuálům. Není divu, že originál vznikl v Rakousku.
Temný případ - Série 2 (2015) (série)
Vynikající. Atmosférou se to blíží "Heat". Nechápu, co víc by měl detektviní serial ještě mít, aby uspokojil místní "znalce". Vince Vaughn a Colin Farrell dle mého názoru ve své životní rolí. I ostatní hrají skvělé.
Marťan (2015)
Otřesně stupidní.
Velký Gatsby (2013)
Když Luhrmann natočil Romeo a Julii, říkal jsem si, že to bude strašná kravina, ale nebyla. Když natočil Mouline Rouge, říkal jsem si, že už se osvědčil a asi to nebude nějaká kravina, ale byla. Tak jsem si říkal, že Velkýho Gatsbyho určitě zvoral, ale on zase překvapil. Austrálii jsem neviděl, ale určitě to bude nějaká kravina...
Spása (2014)
Sadistická sračka
Kingsman: Tajná služba (2014)
Konečně je na co koukat! Brilantní! Tento kousek hravě překonává všechny předchozí bondovky (včetně těch nejdementnějších a nejtrapnějších s Connerym a Moorem a těch lepších s Kraigem), všechny díly Impossiblů, X-Menů, Bat-Menů a dalších De-Genů. Ale místní hanební pseudokdovíco ze sebe zase nedokážou vytlačit víc, než čtyři hvězdičky dračí mastičky.
Valkýra (2008)
Co na to zrůdoamorální zkurvenci z HeiligeWaldu?: Z dopisu skutečného Clause von Stauffenberga Hitlerovi: "Místní obyvatelstvo (Poláci) je nepředstavitelná sebránka, mnoho Židů a míšenců. Toto je národ, který se cítí dobře pouze pod bičem. Tisíce těchto válečných zajatců přispěje k rozvoji našeho zemědělství" V jiném dopise dodává: "Nejdůležitější věci je, že jsme právě nyní začali v Polsku s plánovanou kolonizací".