Recenze (222)
Zoufalé manželky - Série 8 (2011) (série)
Je mi lito, ze musi umrit jedna z nejlepsich postav. Ale tak uz to v Zoufalkach je.
A.X.L. (2018)
Nahodou mne se to moc libilo. Bylo to napinavy. Zaver paradni a necekany. Skoda, ze to nevypada, ze by byla dvojka.
Honey 2 (2011)
Povedene tanecni kreace. Super muzika. Hlavni hrdinka je mistr v delani obliceju. Ale celkove se mi to libilo, jen to bylo dost zdlouhavy.
Transcendence (2014)
Zajimavy. Takovy zvlastni smysleny IT svet. Milujeme Johnnyho, takze kvuli nemu jsme to museli videt. Ze bych to ale potrebovala videt znovu, to ne. Napad byl urcite dobry.
Špunti na vodě (2017)
Srandovni, prdly, rodinny. Libilo se nam to. Jedna z lepsich a mene trapnych ceskych komedii. :)
Penzion osamělých srdcí (2019)
Romanticka oddechovka. Vzhledem k tomu, co se deje kolem prijemna zmena. Dalsi povedeny romantak. Misty prdly, ale co. Urcite nekdy zkouknu znovu.
Vražda na jachtě (2019)
Sranda, jednoduchy dej a zaroven jsem se misty i lekla. Necekane zamotany zaver. Nebylo to vubec spatny. :)
Psí domov (2019)
To byl zase jednou povedeny film. Dokonce jsem si i pobrecela. :) Vrele doporucuju. Zvladl to i nas 4 letak, doporuceni je ale od 7 let. Herecke obsazeni paradni, hlavni hrdina super. Urcite se na to rada podivam znovu.
Anihilace (2018)
Na to, ze na horory nekoukame, tak tendle se povedl. Nebylo to nijak strasne lekaci, kort kdyz clovek zkoukne ukazky, kde je videt temer vse. Dobry napad na konec, ale rekla bych, ze to mohlo byt lepsi. Clovek cely film ceka neco a nakonec to vysumi. Cekala bych druhy dil, ale ten se nejspis nekona. Celkove bych rekla horsi 4 hvezdy.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Na posledni dily Rychle a zbesile to nema, ale jinak super podivana. Herecke obsazeni paradni, muzika pekna. Urcite se na to rada podivam znovu. Moc to nejde pustit jako kulisa, je to napinavy. Tesim se na dalsi dil.