Recenze (2 530)
Ten dvanáctý (2017)
Už keď Di Caprio v Revenantovi, doškriabaný a doráňaný od medveďa plával v osemdesiatkilovom kožuchu medzi kryhami ľadu sa mi to zdalo byť neskutočné. Podobne to bolo aj v tomto filme .. Božinku koľko zimy vlhka ľadu mokra gangrény na nohách ten nebožiak prežil .. Jednoducho je to taký "norsky"Polevoj . Hrdina čo sa nevzdal a všetko prekonal. Ale bolo to pozerateľné. :)
Smrtonosná past 3 (1995)
Súhlasím s Golfistom. Trojka nebola o nič horšia ako prvé dve časti. Bojujúci, zakrvavený Willis udržiava diváka v napätí od začiatku až do konca.
Nabít a zabít (2006)
napätie, chvíľami humor, výborná zápletka a rozuzlenie. Super herci, Hartnett to v pohode zvládol.
Přání smrti (2018)
Návrat Brucea ako sme ho poznali, ležérna lenivá chôdza a "spravodlivosť v jeho rukách". Dalo sa na to pozerať.
Nic mě nezastaví (2015)
filmový akčňák hodný našich komerčných televízií. Škoda pozerať. Videné po dvoch rokoch znovu. Vôbec som si nespomenul na obsah. Či je to vplyvom Covidu, alebo koronakarantenovou krízou alebo vekom, jednoducho zvyšujem z pôvodnych dvoch bodov za "akčnosť" a dramatičnosť a efektny zaver ešte jednu hviezdu.
Iron Man (2008)
No čo už, ? akčná scifi komixovka, na pobavenie pomerne pozerateľná, Ako z ndze cnosť alebo na "zabitie času " keď už nič iiné nie je naporúdzi len nuda, nuda a ... nuda.
Schwabenkinder (2003) (TV film)
typický rakúsko-nemecký sentiment. Moretti zase v úlohe kňaza (lepšie ako v komisárovi Rexovi .. hihi ..
Výletnice (2013)
neskutočne smutný príbeh dievčaťa, ktoré chcelo byť doma. Film o krutosti v povojnovom Rusku, o nezmyselnosti "červenej diktatúry", v ktorom ľudskosť nemá miesto.
Nepřátelé (2017)
novodobý western s drsným príbehom a výborným Baleom a Fosterom.
Whiskey zloděj (2017)
vďaka titulkom od Evulienky sa dá pozrieť celkom slušný maďarský filmík o lupičovi, ktorý jednoducho potreboval prachy. Výborná hudba dávala filmu miestami tie správne grády.