Recenze (159)
Elektra (2005)
Komixové zoufalství. Zachraňuje to snad jen ten potetovanej a jeho zviřátka.
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
Jako vzdy musim musim pridat jednu hvezdu za Kelly Macdonald :)
Legendy z Dogtownu (2005)
Takový pomalý film, který hrozně rychle uteče a zanechá příjemný pocit.
Blade: Trinity (2004)
Nuda k smrti, moc kecání a málo zabíjení. Nejhorší je že "lovci" mlátí a kopou když by měli střílet a sekat :(
Když se setmí (2004)
Komu se líbila aféra, tomu se bude líbit i tohle. Sice scénář a režije rozhodně nejsou na oskara, ale zase dámská část je fakt luxusní :) ... nic proti Rene Ruso, ale Selma je Selma (o Naomie Harris ani nemluvě). Prostě holky, drinky, zlodějny, západy slunce, sem tam dobrej fórek ... co chcete jinýho v neděli večer
Klan létajících dýk (2004)
Koukam že sem tady jeden z mála s tak nízkým hodnocením, ale nemužu si pomoct. Ja sem se strašne nudil. Celý film se skládá z dlouhých pohledů a běhání po lese. Popírání fyzikálních zákonů dostoupilo takové míry, že veškerá akce připomíná kreslené bitky Toma a Jeryho. Nevím možná je to celé jedna velká metafora kterou sem nepochopil, ale každopádně velké zklamání.
Noční hlídka (2004)
Dobrý film podle skvělé knihy. Stejně jako wanted budí dojem že Timur patří do blázince :)
Americký chopper (2003) (pořad)
Motorky stavěj krásný, ale kdo viděl jeden díl, viděl všechny.
Láska nebeská (2003)
Kompletní anglická herecká elita pohromadě a 130 minut lásky a zábavy bez jediného trapného momentu. Navíc "christmas is all around" takže vlastně ani nemůžu jinak než za 5*
Střílejte na Francouze! (2003)
Trochu ve stylu Guye Ritchieho i když ne tak dobré a navíc předvídatelné, ale má to spád. Na dlouhé zimní večery jistě postačující zábava.