Recenze (932)
Dvojitý milenec (2017)
Zdařilý hitchcockovský thriller z Francie s odkazem na Cronenberga.
Oklamaný (2017)
Příjemná filmová hříčka...vtipná černá komedie na letní podvečer.
Korporace (2017)
Zcela určitě film z Top 5 na KVIFF...Jeden z těch filmů, které vám ukáží, jak se zachází se zaměstnanci v telekomu, Hyundai....
War Machine (2017)
Zdařilá parodie na americké invaze ve světě...s množstvím vtipných scén.
Raw (2016)
Celkem OK thriller..i když z filmařského hlediska nic moc...
This Beautiful Fantastic (2016)
Celkem milá komedie...o zahradničení a antipatii, která se změní v přátelstvi...
Vetřelec: Covenant (2017)
Zbytečný Vetřelec či spíše Prometheus 2...není restart, ale omyl, který nesnese srovnání s žádným z předchozích dílů Alien..
78/52 (2017)
Skvěle sestříhaný dokument o jedné slavné kultovní scéně...která ovlivnila generace filmařů imitující vraždu ve sprše včetně například Zuřícího býka. Jak režisér prozradil na besedě, chystá rozpitvat další slavné scény například Vetřelce.
Druhá strana naděje (2017)
Podle mě nejlepší film 2017 na KVIFF...skvělá směs černého humoru a vkusného sentimentu se skvěle načasovanými pointami. Aki ve své nejlepší formě. A nevadí ani příliš růžový neobjektivní pohled na imigrační krizi...
Sladkých šestnáct let (2002)
Silný příběh a solidní zpracování..kde se prakticky neprojevuje silně levicové smýšlení Kena L.