Poslední recenze (316)
Babel (2006)
Nejslabší z trilogie. Japonská linka moc do celku nezapadá.
Saw 3 (2006)
Tfuj to bylo hnusný! Za to srážím hvězdičku...
Křest ohněm (2005)
Kladem je snad jen atraktivní prostředí...
Nejslabší z trilogie. Japonská linka moc do celku nezapadá.
Tfuj to bylo hnusný! Za to srážím hvězdičku...
Kladem je snad jen atraktivní prostředí...