Recenze (53)
Gangy z Birminghamu - Zámek a klíč (2022) (epizoda)
The epic end..Peaky fucking Blinders!
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Kdo neviděl, jakoby nebyl.. neskutečné napětí od prvního do poslední dílu. Zhlédnuto za 12 dní (všech 5 sérií). Člověk nemůže myslet na nic jiného než jak to dopadne a co se zase pos*re v dalším dílu, totálně vás to vtáhne do děje. Zamilovala jsem si všechny postavy..od Berlína po Tokio a hlavně Denvera 😄 SPOILER: smrt Nairoby mě neskutečně nasr*la, ale smrt Tokio byla "spravedlivá" za to kolikrát to dojeb*la. Prostě BELLA CIAO! ✊
Nech svět světem (2023)
Znepokojivé..velmi znepokojivé. Snad se tím nebude nikdo inspirovat ve skutečnosti, současný svět k tomu nemá daleko..
Černé zrcadlo - Pád střemhlav (2016) (epizoda)
Opět další varování před dnešními technologiemi.. říkám pořád, že nás technologie doženou. Od začátku bylo jasné, jak to skončí, ale opět vás to donutí se zamyslet, co je v dnešním světě špatně..
Černé zrcadlo - Patnáct milionů meritů (2011) (epizoda)
Slušná parodie na budoucnost, kde nás dožene technologie, na které tolik lpíme.. Donutí Vás to se zamyslet nad dnešním světem.
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Nechápu ty negativní komentáře.. Podle mě nešlo ani tak o herecké výkony, ale o příběh samotný a hlavně upozornit na to jak se lidé dokážou k psům chovat. Možná pochopí jen ti, co psa mají a ví co je psí láska. Za mě super 👍
Modřiny (2020)
That's what I'm talking about! Beautiful 👊
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Prohlídka (2022) (epizoda)
Tak tahle povídka se moc nepovedla.. spíš vůbec 👎
TY (2018) (seriál)
Opatrnosti není nikdy dost.. myslíte si, že někoho znáte a opak je pravdou.. Fascinující! 👌
Had (2021) (seriál)
Takovýho magora na dovolený potkat nechceš...