Recenze (1 449)
Apač (1954)
Podivne hodnoceni, ktere si jiste film nezasluhuje, na csfd je spousta lepe hodnocenych a mene kvalitnich "westernu". Film ma spad a B.L se na indiana opravdu hodí.
Vyrovnávání účtů (1971)
Docela pekny pribeh s pomatenym padouchem a malou holcickou...Jako vvzdy nejlepsi G.P :)
Kočky (1964)
Moc hezky film, na ktery je radost se koukat se skvelou a tajemnou hudbou.
Hoši z Brazílie (1978)
Rozhodně zajímavý film s G.P v hlavni a taky asi v jedine zaporne roli co jsme ho videl.
Muž v pralese (1971) (TV film)
Cesi umeli tyhle filmy ze vzdslene zeme…uplne na Vas dychne atmosfera tropu a nesnesitelneho vedra. Nekolik zajimavych postav s pro mne v cele s Adamirou, ktery zde i diky svemu hlasu predvadi uzasny vykon. A nad tim vsim visi neustala hrozba ,,muže v pralese,, ktery je vlastne vsudypritomny.
Captain Newman, M.D. (1963)
Pekny film. Kde by melo byt mene komedie, ktera se do tematu a deje moc nehodi. Saskarny desatnika jsou nekdy az trapny...vyborny G-P.
Ptáčník z Alcatrazu (1962)
Pekny film, ktery je zde rozdelen do nekolika casti. Samotna zapletka neni az tak 100% poplatna nazvu filmu....Behem sledovani si k vezni udelate takový zajímavý vztah, ktery je zde umocnovan tim ze je hrdina predkladan jako nekdo kdo je sice vinen, ale za svuj zlocin uz si svuj trest odpykal, coz je v dusledku bohuzel uplne nepresne.
Škodná (1975) (TV film)
No jeste se divim ze J,Hru nebyl syn hajneho. Trosku vitr z hor.
Zločin na Zlenicích hradě (1971) (TV film)
Velmi krásny pribeh z posázavských panství. Napinavá honba za vrahem.
Štír (1973)
Burt Lancaster a A.D to je kombinace!