Recenze (56)
Sharper (2023)
Keď 30minútový príbeh natiahneš na 2 hodiny, bude to vyzerať takto...
Zoo (2016) (seriál)
Keď nemáte žiadny originálny nápad na seriál a nemáte ani vymyslený dobrý dej či nebodaj zápletku, čo vám pomôže aby to aspoň niekoho zaujalo? Zvieratká. Treťotriedna telenovela so zvieratkami. To už radšej Panelák mohol mať ďalších 10 sérií než toto.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Áno, je to klasická zápletka s klasickým rozuzlením. Objaví sa veľký zloduch, niekomu veľmi ublížia a stane sa zlým, potom sa chce pomstiť a na záver sa stane dobrým a pomôže zneškodniť záporáka a končí to šťastne. Ale je to komixovka! Ja som sa skvele bavil od začiatku až do konca a myslím si, že každého fanúšika tejto ságy tam veľa vecí poteší. Palec hore! ;-)
Akta X - Série 10 (2016) (série)
Akty X som vždy miloval a veľmi som sa tešil na návrat. Prvé dva diely ma naozaj bavili, neboli vynikajúce, ale naplnili moju túžbu po starom príbehu o mimozemskej civilizácii medzi nami. Tretí diel je však úplná paródia na Akty X. Naozaj som si miestami myslel, že pozerám komédiu. Zatiaľ teda sklamanie.
Scream (2015) (seriál)
Solidna zabava a napatie ale najviac ma prekvapili herecke vykony, ktore neboli take zle ako som cakal. Vraha som sice odhalil po 3 - 4 dieloch ale naozaj ma to velmi bavilo. SPOJLER: Komplica tiez nebolo tazke odhalit :)
Pod kupolí (2013) (seriál)
1. seria 70 - 80 % - ackovy mysteriozny serial ....... 2. seria 50% - beckovy mysteriozny serial...... 3. seria odpad! - rozpravka pre deti / rodinna komedia
Agresivní virus (2014) (seriál)
Hlboko pod priemerom, serial vypada velmi lacno, dej priehladny a nezaujimavy, zly vyber hercov....je to trosku zaujimavejsia haloweenska party ale nic viac :)
The Whispers (2015) (seriál)
Skvely namet, dobre herecke obsadenie, vynikajuca atmosfera a zaujimavy dej. Za prvy diel davam zatial 5* :)
Flash (2014) (seriál)
Paci sa mi, ze vacsina hodnoteni je po vzhliadnuti pilotu a vobec neodzrkadluje aky je to v skutocnosti serial. Ludia by sa mali naucit hodnotit serial minimalne az po pozreti 5 epizod. V sucasnosti (E15) je The Flash najlepsi komiksovy serial aky sme mali moznost kedy vidiet a zasluzil by si minimalne 85% na CSFD.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Úžasná klasika! :)