Recenze (1 031)
Slet čarodějnic (2020)
Podivuji se nízkému hodnocení zde - tak naturalisticky a zároveň poeticky ztvárněný film, zakončený odletem čarodějnic, si zaslouží větší potlesk... Dávám čtyři hvězdy, ač-li 3,5 odpovídá ...
Dalkomhan insaeng (2005)
Smutný konec gangstera s úsměvem Alaina Delona aneb kdo s čím zachází, tím také schází...
Minari (2020)
Díky režisérovi to znělo jako korejský film, půvabně odvyprávěno...
A dýchejte klidně (2018)
Seversky pomalé, seversky dobré... příběh propracovaný, ač jednoduchý, ale mnohovrstevný...
Tak už konečně chcípni, táto (2018)
Pěknej krváček :DD
Princezna zakletá v čase (2020)
Jeden z lepších českých pohádkových počinů... časová smyčka neoriginální, ale 3,5 hvězdy dávám
Pouť (2010)
Pěknej příběh a cesta, která cesta láká....
Po krk v extázi (2004)
Pěkná jízda, dobře jsem se bavil :o)
Otec (2020)
Rozbitej svět, kterej potkávám pracovně každý týden, proto asi jen tři body, je mi známej... Dobrá konverzačka
Dárek do cely č.7 (2019)
Scénář je sice naivní, ale výborně podáno obrazem i herecky... líbila se mi scéna v cele, kde jsou všichni něčím nemocní...