Recenze (1 031)
Děvjatajev (2021)
Napínák to byl, ovšem s předem jasným výsledkem, jinak by to Rusové ani netočili.... filmy podle skutečných událostí mám rád, 3,5 hvězdy za mě....
Ferry (2021)
Evropská kriminálka se šťastným koncem, měl jsem pocit, že sleduju něco americkýho :D
Rozhněvaný muž (2021)
Dvě hodinky bez nudy, to se dá ;o) jednoduchej scénář bez kudrlinek dobře sjetej a hudba ve stejným rytmu...
Zbožňovaný (2021)
V prvním plánu asi komedie, v druhém spíše hořkoslaná sonda do 40-ti letého manželství s dopadem i do následujících generací... Kino Evald
Stillwater (2021)
Odhadnutelný příběh, moje pozornost chvílemi trpěla. Matt i Francouzska výborný.
Mauritánec: Deník z Guantánama (2021)
Dojemnej příběh statečnosti, pěkně odehranej, ale moooc dlouhý - stejně jako 15 let věznění Mauritánce. Po 4 měsících prázdnin opět u filmů....
Skandální impresionisté (2010) (TV film)
Po nějakém čase u svých miláčků zase - opakování, matka moudrosti :o))
Kámasútra (1996)
Klasický indický slaďáček, který neurazí.
Chimibja (2020)
Svižně natočený thriller, který nepostrádá slušnou zápletku...
Saljut-7 (2017)
Asi mi to ruský hrdinství leze krkem, zejména po jejich akcích u nás, ale film byl udělanej dobře...