Recenze (5 296)
Spící město (2021)
Rozhodne zaujímavý námet, no ale tá dejová linka stála za prd. jediným osviežením úbohého príbehu boli detskí herci, aj keď to nebolo žiadne terno. Podpriemer. 40/100
La bella e la bestia (2014) (TV film)
Námet chronicky známy, takže v tomto smere niet čo ďalej riešiť. Príjemne ma ale prekvapilo celkom slušné televízne spracovanie a herci. Lepší priemer. 65/100
The Walking Dead: Dead City (2023) (seriál)
Horšie ako hlavný seriál TWD, ale zase o triedu lepšie ako World Beyond. Na tomto seriáli je dobrá aj taká príjemná nostalgia za všetkým, čo utváralo postavy Maggie a Negana. Niečo bavilo viac, niečo menej, hlavné je, že záver ponúkol celkom fajn rozuzlenie a výborný potenciál na ďalšiu sériu. Uvidíme, kam to povedie. Nadpriemer. 75/100
The Walking Dead: World Beyond (2020) (seriál)
Najslabší seriál zo sveta TWD. Úprimne nechápem, načo toto vzniklo. Trápny bol aj pokus prepojiť seriál z hlavným, a to cez postavu Jadis, ktorá tu vyzerala akoby ju posadili na šerbel dolu hlavou a nechali tak celý deň. Aspoň som sa dozvedel čo znamenalo to A a B človek. Veľmi slabý priemer. 50/100
Americký outsider (2021)
Tak na toto sa veľmi dobre pozeralo. Jediné, čo tomu chýbalo, bolo trocha dynamiky. Inak veľká spokojnosť, hoci o americkom futbale viem veľké prd. Pripadalo mi to, ako keby tí hráči na ihrisku len tak splašene pobehovali a prihrávali si loptu. Tie ich značky a povely... ani ťuk. Možno aj kvôli tomu som si tie športové scény neužil tak, akoby som mal. To je ale môj problém. Nadpriemer. 75/100
5 dnů do půlnoci (2004) (seriál)
Úvod bol peckový, skvele nastolil záhadu a uviedol diváka do deja. Žiaľ postupom času sa z toho stala miestami nudná taškarica. Chcelo to lepší scenár a bolo by to super. Tiež škoda toho finále. Jednoducho, taký nedorobok. Slabší priemer. 55/100
Kuchyně (2023)
Tak veľký potenciál, a to nielen po obsahovej stránke, ale mohol byť z toho celkom fajn pilot k nejakému seriálu. To prostredie malo niečo do seba - vôbec nie nereálny stav spoločnosti v blízkej budúcnosti. No ale ten príbeh, kolosálna nuda je sakra slabé slovo na tento paškvil. Hlboký podpriemer. 30/100
Papežův vymítač (2023)
Na moje počudovanie to nebolo tak zle, ako som čakal. Práve naopak. Dokonca mi ani samotný exorcizmus nevyvolal úsmev na tvári. Hoci dejová linka okolo bol len samý blábol, ale zase aspoň nič prehnané. Dokonca by tam bol aj potenciál na nekonečný seriál. Na slabší nadpriemer to stačí. 70/100
Strach z hlubin (2023)
Tak hrozné filmové spracovanie sa len tak ľahko nenájde. Dejova linka nuda a herci toporni až to naháňalo strach. Najlepsi herci boli ti žraloci. Ale tá jachtárka bola kočka. Dávam jej jednu hviezdu. 10/100
Mzda za strach (2024)
Verzia z roku 1977 jednoznačne vyhráva, aj keď čo sa mňa týka, nenadchla ma ani tá. Jediné, čo tu trocha pobaví je akcia, ale na tom sa nedá žiť celý film. Dejová linka banálna plkotina a herci bez talentu. 30/100